Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Klart att det inte funkar

Av Sara Pedersen - 23 mars 2012 06:58

Hur kan man vara så trött när man sovit hela natten?

har någon av er ett svar på det?

jag har en teori attt det kan vara så att man blir tröttare för att man får mer djupsömn och har då svårare att kvickna till på morgonen   men det är som sagt bara en teori.

Igår kändes det bra att lägga sig eftersom att man var lite utmattad efter att jag tränat lite så nu har man lite träningsverk efter träningen och den intensiva fotbollen på idrotten igår. 

Vi hade sagt att vi ville börja med uteidrott så då hade vi ute igår och så spelade vi fotboll och sen lite brännboll som avslutning så det blev att springa lite då också   idag på idrotten ska vi vara inne för då börjar nästa omgång med indiduella val och då ska jag spela volleyboll   

idag är det i allafall fredag igen men våra fredagar är inte såvärst roliga, vi har så många lektioner så våra fredagar känns som 2 dagar   det går ju inte att göra så mycket åt men idag kommer det kännas extra bra när vi får gå hem för vi har studiedag på måndag  


 Jag hade tänkt skicka ett mail till syon på gymnasiet idagoch säga att jag vill ändra mina val inför nästa år för varje gång som jag gått upp dit så har hon inte varit där och nu när jag skulle skriva till henne ( på skolmailen ) så kommer det upp en ruta som säger att jaginte kan skicka något meddelande efetrsom detskulle överskrida mitt utrymme på servern... jaha, tankerman då men då raderar jag väl några mail då så att jagkan skicka iväg ett meddelande då. då raderar man 15 mail som bara ligger och skräpar och sen trycker man på ¨skapa medddelande¨ och samma ruta dyker upp igen om att jag inte kan skapa ett meddelande eftersom det skulle överskrida utrymmet... WTF?!?!?! jag hade ju precis tagit bort en massa mail så varför kan jag då inte skicka iväg ETT?!?!?!

sen kommer det upp en ruta om internt serverfel och man bara tänker: Men vad fan, varför kan det inte bara fungera.....

ibland har man helt enkelt inget flyt alls känner jag   

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards