Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Inköpen

Av Sara Pedersen - 28 april 2012 16:40

Nu har jag köpt en massa onödiga grejer igen. Men till mitt försvar så tycker jag att grejerna är jättesnygga och jag belönar mig lite med att shoppa på grund av allt det vi lyckats åstakomma den här veckan   

Jag köpte tre sommarklänningar som jag ska kunna ha till vardags. Först en vit och ljuslå klänning med ett rätt så somrigt mönster och som jag tyckte satt sjukt bra (jag är lite stolt då jag faktiskt lyckats gå ner en klänningstorlek ), sen en svart tyllklänning med vita prickar, och till sist en vit med blåa och rosa fjärilar. Den är mycket finare i verkligheten än hur den låter. Har även köpt en vinröd magtröja som jag har på mig just nu och som jag ska ha ikväll när vi grillar   

Jag har köpt två slipsar, en svart och neongrönrutig ( upptäckte att den matchade mina skor så då kunde jag inte låte bli )  och en svart med gröna, gula, orangea, lila och vita elgittarer på ( den var bara ett måste ) 

Så nu har jag alltså lite slipsar också    men dock så kan inte jag göra slipsknutar...    Någon som vill lära mig?   

Och till sist så nagellack och underkläder ( fast underkläderna kommer ni inte få se en bild på   )

Här kommer då lite bilder av det jag köpt idag.


     

Ja, det var klänningarna, fina va?    jag är lite glad att mitt hår har fått en bra längd igen.

Nu kommer en bild på mina assnygga slipsar.


 

Jag tyckte att de var så tuffa så det var ett inpullsköp    men så var det ju det lilla problemet att jag inte kan knyta slipsknutar... det blir ett nytt mål att uppnå helt enkelt   

och vad gäller magtröjan så har jag ju den på mig nu så då kan man väl lägga till den till dagens outfit.


   


Ja, såhär ser jag ut just nu. En vinröd magtröja, ett par blåjeans, ett brunt, flätat bälte och trots att det inte syns så har jag en grov halskedja på mig som sitter väldigt tätt emot halsen.

När vi skulle åka hem så var det så sjukt varnt i bilen ( helt otroligt nog är det väldigt fint väder idag  ) så vi stannade till vid icamaxi och köpte glass så jag och brorsan satt i baksätet på vägen hem och åt Ben & Jerry´s    mums.


   

Nu ska jag dra upp volymen på stereon, börja städa och byta sänkläder och sådant. Mitt rum blir utlånat inatt så jag vill ju inte att det ska vara alltför skitigt. Det spelar ju ingen roll när det bara är jag som sover på mitt rum men ska andra göra det kan det definitivt inte se ut som det gör nu.

See ya later guys    you know I love ya   

 
 
Ingen bild

C.W.

30 april 2012 06:04

Dunk, dunk, dunk dunk, dunk dunk dunk, DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK

Sara Pedersen

30 april 2012 08:50

Hahahahaha xD du är gullig du =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards