Alla inlägg under april 2012

Av Sara Pedersen - 28 april 2012 11:52

Jag har ett nytt hatobjekt.......







FACEBOOK!!!!!!!!

Av Sara Pedersen - 28 april 2012 10:55

Sitter vid datorn och har precis lagt upp lite bilder på Estet lever sidan. Efter många om och men så lyckades jag publicera dem   Ska även lägga upp videorna jag har på telefonen där men det gör jag lite senare.

Jag ska till Borlänge idag. få se om jag hittar något roligt, det var länge sen jag var och handlade. SEnare idag så hade vi planer på om vi skulle grilla men eftersom vädret varit väldigt dåligt så har det legat lite på gränsen till att det genomförs men idag så skiner solen så kanske det blir så ändå  


Om ni vill läsa om dansens dag förresten så kan ni klicka här nedanför.


  http://www.dt.se/nyheter/hedemora/1.4647099-spektakulart-pa-dansens-dag

Av Sara Pedersen - 27 april 2012 23:07

Ja, såhär sent tror jag inte att jag bloggat förut, fast egntligen är det inte så sent, jag brukar bara inte sitta vid datorn vid den här tiden.

Jag har alldeles nyss idiotförklarat min dator eftersom att den inte vill ladda upp bilder ( så jag får fixa bilder till esteternas sida Estet lever imorgon istället, kommer även då att lägga upp videor ifrån dansens dag. Gå in och gilla våran sida så ni kan ta del av nyheter, information och ta del av annat som den här sidan har att erbjuda ) och den vill väldigt gärna starta om hela tiden. jag har som sagt inte en bra dator.

Men som sagt. Gilla våran sida Estet lever och visa erat engagemang till att hålla Estetiska programmet vid liv. Vi har sjukt kul och det vore kul om ni tog del av gemenskapen   

Ja, det var kvällens uppmaning. ha en fortsatt trevlig kväll.

See ya later guys   

Av Sara Pedersen - 27 april 2012 18:22

Alltså.. vad är det här? Det är första maj på tisdag, då säger man att våren officillt är men just nu verkar inte alls vädret hålla med om det   det regnar hela tiden, det båder orkanvindar och det är så sjukligt kallt att man periodvis skakar av köld   

Seriöst, det är snart maj och björkarna har inte ens slagit ut än!!! och björkarna brukar ju vara väldigt tidiga.

Tänk om vi inte får någon sommar i år... vi hade fint väder i mars och nu så vänder det och så får vi vinter igen    det skulle inte förvåna mig öveer huvud taget, det är bara någon vecka sen som det snöade igen och frosten satt i gräset på morgonen.

Jag vill att sommaren ska komma. NU!! 

Av Sara Pedersen - 27 april 2012 17:16

Titta, titta, titta!!! Vi hamnade på väggen, eller i och för sig är det bara tvåorna som är med på bilden men i allafall   Jag känner mig faktiskt lite stolt men arbetet är inte riktigt klart än, vi ska fortfarande värva fler elever men det är lugnt, jag vet att vi kommer att klara av det   

 

LÄS ARTIKELN OCKSÅ!!! JAG LÄNKAR TILL DEN UNDER BILDERNA   


    


Läs även artikeln om hur vi reagerade och försvarade oss


   http://www.dt.se/nyheter/hedemora/1.4653192-antagning-till-estetiskt-program-oppnas-igen

Av Sara Pedersen - 27 april 2012 16:43

Tja, sitter nu i soffan och fryser, regn är inte kul. Har bytt kläder och sitter med mysbyxor, en tröja och en stickad kofta    så värmen kommer nog alldeles strax.

Nu kommer några bilder som jag tog igår ( det blir en jättestor bildbomb ). Som jag sa förut så var det en grymt bra show   


                 


Ja, där har ni lite bilder från olika dansnummer    

Av Sara Pedersen - 27 april 2012 07:12

Den här veckan har gått fort måste jag säga   Det kanske är på grund av Nationella proven, dansens dag eller på grund hotet om nedläggningen ( som nu är borta ) det kan ju vara andra saker också, det är mycket som hänt den här veckan.

Lite bilder ifrån dansens dag kommer upp senare idag, det är lite många och jag har inte valt vilka som jag vill lägga upp än   

Men det var i allafall sjukt bra igår, så sjukt duktiga dansare   Det får mig att hoppas ännu mer att jag blir antagen till dans för individuella valen nästa år. Jag vill lära mig.

Många nummer som jag såg igår var helt fantastiska och det roliga är att det var så stor variation av olika stilar, det var balett, street och andra former av modern dans och jag blev riktigt imponerad över dansarna, de är extremt begåvade.  Visst föredrar jag street och modern dans men baletten var extremt duktigt framförd så man blir helt hänförd. En av de bästa numren enligt mig var ett nummer med blandning av streetdance och ballet och det var så sjukt bra      

Ja, det var helt enkelt en riktigt bra föreställning och lite bilder kommer upp senare idag.

Det var allt för nu. Skolan väntar.

See ya later guys   you know I love ya      


Av Sara Pedersen - 26 april 2012 17:22

Ja, här kommer lite bilder på mig som jag tog tidigare idag   

I hope you'll like them   


      


Nu ska jag lägga bort datorn och bara slappa innan jag ska på dansföreställningen ikväll   

See ya later guys   you know I love ya    

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards