Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Solen hittade fram ändå

Av Sara Pedersen - 23 maj 2012 16:02

Sitter faktiskt vid den stora datorn just nu eftersom att min krånglar såpass mycket.

Har alldeles nyss bytt om, jag hade lite för mycket kläder på mig idag kände jag men det var ju ingen sol imorse men jag packade faktiskt ner shorts om det skulle bli olidligt varmt.

Så idag har jag haft svarta jeans, ett lila linne, min svarta bandana och en skinnjacka och såg då ut såhär   


   

Definitivt inte en av de bästa bilderna men den är bara tagen lite snabbt på en skoltoalett så ställ inga höga krav nu   

Har precis satt på mig shortsen och lyssnar på lite musik. Förstår inte varför det inte funkar på min dator... det tar allvarligt 25 minuter för ett klipp att ladda och starta och när det väl startar så bara hackar det.. det funade ju utmärkt bara för någon vecka sen men nu  funkar det inte alls.

Det är en av anledningarna till att jag inte lagt upp någon musik eftersom att jag inte kunnat lyssna på videorna för att se till att det varit bra ljud så jag tänkte att ni skulle få lite ny musik som ni kanske kan spela i sommar på stranden eller något, för det tänker jag göra   

Lägger väl upp några låtar som jag nyss fått nys om och som jag tycker är hyfsat bra. Det är kul med lite ny musik till sommaren  


 http://www.youtube.com/watch?v=mwNb_q0YhJQ&ob=av3e

( Whistle med Florida )


http://www.youtube.com/watch?v=KRaWnd3LJfs

( Payphone med Maroon 5 )


http://www.youtube.com/watch?v=gkEoOUcZ5GU

( Burn It Down men Linkin Park )


http://www.youtube.com/watch?v=kfevgf4XoCE

( Is Anyboby Out There med K'naan feat Nelly Furtado )


Det var väl lite ny musik i allafall, satt faktiskt och laddade ner de låtarna igår   ( med ett lagligt program ) 

Nu ska jag iväg till kören, vi har inte tagit sommarpaus där än   men snart så är det året slut också och då är det inge kör fören i augusti igen. 

Om ni vill kan ju komma ut till Husby på lördag och kolla på konserten som vi är med i. Inget inträde men det finns en kollekt om man vill lämna bidrag  

Nä, nu måste jag åka om jag ska komma i tid.

See ya later guys     





 
 
Ingen bild

Anna

28 maj 2012 18:02

Vad är det för halsband du har?

Sara Pedersen

29 maj 2012 14:56

Det är en silverkedja med en fjäril =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards