Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Day 1

Av Sara Pedersen - 26 juni 2012 12:10

Nu är jag inne på första dagen som telefonlös, men det kommer nog att bli bra, I will survive   

Jag har ju gått utan telefon förut när den andra var borta och sen några veckor efter, och så var jag ju utan telefon de första 13 åren av mitt liv    

Men om den skickas idag så får jag den tidigast imorgon och senast fredag   ser fram emot det för jag tror att det kommer att bli jättebra.

Fast jag har inte gjort mig av med den gamla är, trots att den är helt obrukbar. Den bara ligger på nattduksbordet och är död.. jag vill kanske inte slänga bort den riktigt än, jag har ju ändå haft den  två år, vi har varit med om en del    blir ju nästan lite sentimental här    fast nä, men jag vill inte slänga bort den än.

Är lite hungrig känner jag men vet inte om jag ska vänta med någon timme till att äta, jag måste försöka få en rutin.. Jag satt och åt halv elva igår kväll och då blev det lite problem med att sova.. så vi får se, men jag är ganska hungrig just nu.

Och jag åt inte bra igår heller, fick i mig kanske tre tuggor frukost för jag tappade helt matlusten och det bara växte i munnen och jag kände ju att om jag skulle äta mer skulle jag spy efteråt.. sen blev jag så hungrig när vi var i avesta så att jag nästan blev rädd. Efter att ha hjälpt till i hallen med färg och sådant så hade jag ju redan huvudvärk för att färgen som vi hade till taket luktade så extremt starkt sen när vi gick i affär efter affär efter affär så blev huvudvärken värre, fick ont i magen och blev alldeles anurrig    så när vi var på willis så gick jag och letade efter någon färdig macka.. och det fanns inga...

Vilken mataffär har inte färdiga mackor?!?!?!

så det slutade med att vi fck köpa bröd och en tub mjukost och så fick jag sitta och äta i bilen påvägen hem. Den metoden hade jag inte kört på flera år, men det är en bra metod om man är ute och blir hungrig.

Nä, nu räcker det med bloggande för tillfället.

see ya guys   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards