Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Planer inför imorgon

Av Sara Pedersen - 29 november 2012 21:39

Hopppas att mitt föregående inlägg inte blev alltför löjligt men jag ville bara få det sagt och jag behövde få ut det för annars hade jag haft det i mig tills jag skulle komma till den gränsen då allt bara brister igen... det händer allt oftare faktiskt om jag ska vara ärlig..   

Men nog om det, jag tänkte ta lite om vad som kommer att hända nu om hur det blir imorgon   

Imorgon så är det fredag ( yay ) och det har varit en väldigt seg vecka tycker jag men den är ju inte över än och imorgon efter skolan så kommer jag bli upphämtad efter skolan och sen så blir det lite julklappsshoppning   och då kommer vi att äta ute och sen när vi kommer hem till kvällen kommer jag ha så ont i fötterna så jag vet inte vad. Så det kommer nog inte ett inlägg fören till kvällen för jag gillar inte att blogga över telefonen då inläggen blir helt störda.

Och så kommer det nog upp en julklapps-haul... jag har inte gjort en video på flera veckor så det är nog dags nu   

Men nu ska jag först ta och sova och invänta alarmet och så får vi se hur jobbogt det är på en skala att gå upp imorgon. 


Stay tuned 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards