Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Årets förändring och Återblickar med bilder

Av Sara Pedersen - 31 december 2012 17:50

Jag, tänkte att eftersom att det är nyårsafton så skulle vi titta på de finaste bilderna sen jag började blogga, månad för månad   Är inte det en lite kul grej?

Jag började blogga den 21 januari iår och jag var en fruktansvärd bloggare då måste jag säga, jag använde bara bilder från Google och la nästan aldrig upp bilder på mig själv så kan ni se vilken stor förändring det blivit? både på bloggen och så har jag förändrats, jag har mycket högre självförtroende och vågar mycket mer nu än vad gjorde då.

Jag vi sätter väl igång då? Get ready for egopics   


Januari - ....... Laddade jag inte upp en enda bild på mig själv, så tråkig var jag. så det kommer två i en annan månad.


Februari - Jag i hatt!

Den bilden är tagen inne på Åhléns i Avesta när jag var där med Sandra och hon skulle bevisa att hon passar i absolut ALLA hattar och mössor i hela affären. Jag tror att det var skolkonserter då och att jag skulle sova hos Sandra för dörsta gången den dagen.Den här bilden var även min profilbild på bloggen under en lång period.


Mars - Klänningsprovning

Har provade jag klänningar inför Gran Canaria och detta var första gången jag tog en spegelbild.

Det märks på storlekarna på bilderna när jag köpte en ny telefon för de här ilderna fram till juli kommer att vara små. 


April - Dörren  Gran Canaria 

Här är jag och Tobbe framför en dörr med extremt fina blommor i staden Puerto de Mogán på Gran Canaria. Det är lite kul att ha med åt minståne en bild där inte bara jag är med. 


Maj - Söta som sockervadd 

Jag och Sandra på marknaden har i stan i maj då vi tog en liten sockervaddspaus. Det var den dagen hela klassen gick ut på stan och skulle marknadsföra vårat program och vi hade våra omtalade Estet Lever-tröjor.


JuniAvslutningen

Bild på mig från avslutningen då jag hade gått första året på gymnasiet. Det var ett av de få tillfällena jag har rosa på mig men jag fick väldigt många komplimanger den dagen både för håret, sminket och klänningen.


Juli Badlakan

I juli köpte jag ny telefon ( och inte i Augusti som jag sa i min förra video ), det var då jag köpte min nyårsklänning som jag ska ha senare ikväll, jag var osminkad i princip hela sommaren och jag skulle sova hos Sandra den här dagen. Vi hade åkt moppe till älven för att ta ett kvällsbad och då tog jag den här bilden strax innan det blev mörkt, den dagen/kvällen blev vi uppätna av mygg och nästan anfallna av änder.


AugustiMössan

Den här bilden är ifrån våran kryssning över till Estland. Det var mammas 40-årspresent och vi var borta i nästan tre dagar. Vi var i Tallin och letade efter olika byggnader, tittade på bärnsten, liljor och kläder. Då köpte jag min mössa.


SeptemberMcDonaldslunchen

Det här är från en dag då det öppenbarligen var oätlig mat i skolan och den blev McDonalds istället. Det här var en torsdag så det var långlunch och jag vet det eftersom att jag tog väldigt många bilder på mig själv den här dagen och majoriteten blev faktiskt bra. Vanligtvis har man dagar då kameran inte tycker om mig alls men det här var en bra kameradag. Och här var nog mitt hår som längst också innan jag klippte det.


OktoberSnö i grönt

Det här var någon dag efter Öppet Hus på skolan och det var lov, den första snön hade kommit och det måste man ju ta bild på ( bloggerska som man är ) och den dagen så åkte jag även med Jonte och shoppade i Borlänge. Det var då vi lyckades gå vilse men vi fick ju lite motion iallafall.

 


NovemberSaftkalas

Det här var från när vi var på saftkalas hos pappas kusin. Jag kallar det saftkalas för att vi helt enkelt drack saft och fikade, jag hade trott att det skulle bli lite mer drag än så men det var trevligt ändå.

 


November 2 - Tomten i granen

Här kommer månaden som jag tog två bilder då januari onte har en någon bild. Både oktober november och december har väldigt många bilder som jag tycker är bra så jag hopas att ni gillar de jag tog ut. Det här var när jag hjälpte mamma och mormor med förmarknaden helgen innan den stora julmarknaden skulle vara. Jag var den ända som hade klätt ut mig till tomte.

 


DecemberSnöflingor

Nu kommer vi till årets sista bild. Det var också en torsdag för jag var påväg till dansen när jag tog den här bilden. Jag var lite ledsen den dagen men fick ett jättegulligt peptalk av Nico som fick mig att bli glad igen. December är aldrig en lugn månad.

 


Hoppas att ni uppskattade återblicken över det här året och att ni vill vara med och uppleva ännu ett år 

Stay tuned              







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards