Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Köpte något som jag aldrig köpt förut

Av Sara Pedersen - 30 januari 2013 21:00

Idag så köpte jag en några saker som jag aldrig köpt förut och jag är sjukt peppad och samtidigt lite nervös över det.

Jag ska ju sova borta på fredag och på listan över saker som vi ska göra är att färga hår. Jag ska inte färga permanent utan Frida ska få tona mitt hår så jag kommer tillbaka till det röda som jag hade förr. Jag hade rödast hår när jag gick i åttan och sen blev det bara blekare och blekare... Herregud, det räcker ju bara med att kolla på bilden i mitt tidigare inlägg och min presentationsbild, det är en skillnad på TRE månader! visst för att färgen blir förvrängd i ljuset men ändå, jag har blivit så blond   

Så på fredag så blir jag riktigt röd och eftersom att det är en toning så håller det upp till 24 tvättar så det är ju inte permanent. Och så kommer jag att få ögonbrynen färgade så att de faktiskt syns.

Fast grejen är att jag säkert inte kommer att vilja ha tillbaka mitt gamla utseende då håret är gult med  röda slingor och ögonbryn som inte syns. 

Tror att jag kommer trivas bra med mitt nya utseende   

Ni kommer att få se antingen på lördag eller söndag och så får ni tycka till, det blir förmodligen i en video.

Det ska faktiskt bli skönt med en liten makeover. Och när passar det bättre om inte helgen man fyller 18   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards