Direktlänk till inlägg 31 juli 2013

Min egna lilla lista

Av Sara Pedersen - 31 juli 2013 19:03

Jag tänkte göra en sådan där lista som alla publicerar men jag vill inte ta en färdig lista så jag hittar helt enkelt på en egen lista med lite olika saker från olika listor som kan vara mer eller mindre intressanta, man vet aldrig   



Allmänt

( 1 ) Ögonfärg? - Gröna.

( 2 ) Längd? - 163 cm.

( 3 ) Favoritfärg? - Röd och blå.

( 4 ) Vilken är din favoriträtt? - Sushi, pasta och tomatsås.

( 5 ) Favoritlåt/band? - Låt, Iris. Band, ingen aning.

( 6 ) Föredrar du Hund eller Katt - Hund 

( 7 ) Kroppsbyggnad? - Är nog mitt emellan, är varken smal eller tjock.

( 8 ) Vad är du mest nöjd med på din kropp? - Det varierar faktiskt men just nu så är jag rätt så nöjd med min rumpa.

( 9 ) Finns det något som du vill ändra med dig själv? - Ja, jag skulle vilja ta bort några födelsemärken.

 

Känslor/Relationer

( 10 ) Älskar du någon? - Min familj och mina vänner.

( 11 ) Hatar du någon? - Ja,  definitivt.

( 12 ) Första och sista bokstaven på din senaste crush? - A S.

( 13 ) Ditt längsta förhållande? - Ca tre år.

( 14 ) Har du någon gång varit otrogen? - Nej

( 15 ) Gråter du lätt? - Ja, tyvärr.

( 16 ) Skrattar du mycket - Oftast tror jag faktiskt.

( 17 ) Har du sårat någon med vilje? Nej, verkligen inte och vi de tillfällen som jag sårat någon får jag väldigt dåligt samvete och blir ledsen.

( 18 ) Vad är viktigast för dig hos en partner? - pålitlighet,ärlighet,humor ochspontanitet.

( 19 ) Har du känslor för någon just nu? - Jag vet inte, vi får se hur det urartar sig

 

Gott och blandat

( 20 ) Är du piercad/tatuerad? - Navelpiercing.

( 21 ) Rädslor? - Arachnofobi ( ett finare sätt att säga att jag är jätterädd för spindlar )

( 22 ) vilken linje går du på gymnasiet? -  Estetiska programmet med inriktning musik.

( 23 ) Vill du gifta dig någon gång? - Ja, absolut.

( 24 ) Vill du ha barn när du är äldre? - Ja, det vill jag och då vill jag helst ha en partner, en bostad och en inkomst.

( 25 ) Drömyrket? - Flygvärdinna i England.

( 26 ) Favoritprogram när du var liten? - Pokémon.

( 27 ) Roligaste respektive tråkigaste skolämnet? - Roligaste är definitivt engelska och det tråkigaste ( som jag alltid hatat ) är mattematik.

( 28 ) Favoritbok? - PS, jag älskar dig.

( 29 ) Favoritfilm? - Indiana Jones, Tillbaka till framtiden och Snuten i Hollywood

( 30 ) Något som du älskar att göra? - Baka.

 

 
 
Ingen bild

Patrik

16 september 2013 19:53

Hej snygging

Bloggarna var inte uppe igår så jag läser din blogg nu : )

På denna bild så tycker jag att du ser klassisk ut. Tidlös! Vacker! Mjuk och somrig. Bra!

Flygvärdinna i England.

Har du ändrat dig nu? Jag har inte läst alla dina inlägg så jag vet inte om du har skrivit det efteråt. Eller har du samma önskemål om flygvärdinna fortfarande?


Ha det bra från

Patrik

Sara Pedersen

16 september 2013 21:44

Tack så mycket :)
Jag vill fortfarande bli flygvärdinna i England :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards