Alla inlägg under september 2013

Av Sara Pedersen - 14 september 2013 21:28

Klockan är inte tio än och jag är astrött.
Jag ser på körslaget och kan inte låta bli att jämföra med oss och vår konsert idag, jag upplevde oss som mycket bättre än dessa körer pm jag får säga så.
Vilken kör gillade ni mest ikväll?
Jag har börjat att planera lite över imorgon och hittills så står lite övningkörning på schemat och sen rep och konsert i Säter. Men något mer blir det säkert.

Av Sara Pedersen - 14 september 2013 19:31

Denna gång så gick det faktiskt väldigt bra på konserten och det känns så sjukt bra! Det har känt som vi bara stampat och trampat på samma ställe ett bra tag nu men idag så kändes det faktiskt som att detta kan gå vägen och få en riktigt bra utgångspunkt.
Jag vet att man inte ska ropa hej innan halvvägs över ån men ändå.
Imorgon blir det nya tag i Säter.
Och som tack så fick körerna två stooora chokladaskar.

Av Sara Pedersen - 13 september 2013 20:44

Har ätit lite middag och tänkte på hur skönt det skulle bli med att få sova länge imorgon... Sen kom jag på att det är konsert i stjärnsund på förmiddagen imorgon.. Då måste jag upp tidigare ändå för att hinna duscha innan och leta reda på svarta kläder... Jag har ju knappt några svarta kläder..
Sen på söndag så är det poprep i några timmar.
Jag blir trött av bara tanken..
Jag blir så trött att jag längtar efter middagsluren som jag kan ta när jag kommer hem imorgon..

Av Sara Pedersen - 13 september 2013 18:37

Det här är nog en av de sämsta bilder jag tagit till ett outfitinlägg men det får gå ändå. Och jag hade ändå helt okej kläder idag tyckte jag ( bortsett från min fina rand med ansiktsmask vid hårfästet när jag kom till skolan ).
Idag blev det svarta tights, ett mörkblått linne, mitt nyckelhalsband och min långa, grå kofta som jag köpte i Valbo.

Av Sara Pedersen - 13 september 2013 18:07

Detta godiset var väl helt okej, inget som riktigt utmärkte det men det var ju inte äckligt.
Tyckte nästan att det var lite tråkigt och jag föredrar vanlig daim framför denna version.

Av Sara Pedersen - 13 september 2013 17:34

Var så äckligt trött imorse... Det är så skönt att det är fredag för detta har varit en av de jobbigaste veckorna på länge. Jag låg kvar i sängen till halv nio innan jag orkade gå ur sängen.
Jag har lite hudvård nu då jag blivit dålig i hyn så imorse så använde jag en djuprengörande ansiktsmask innan jag sminkade mig. Dock så fick jag inte bort allt så när jag kom till skolan hade jag en vit rand längs med hela hårfästet.. Väldigt vackert...
Men det positiva är att hyn blir bättre.

Av Sara Pedersen - 12 september 2013 23:07

Nu blir det sängläge för mig. Det känns som att jag stått och gnuggat ansiktet i en halvtimme med olika saker, jag har börjat att få dålig hy igen... Vet inte om det är på grund av hur jag mått den senaste tiden eller om det är mitt ökande intag av godis.. Båda två kanske?
I vilket fall så är det inte roligt... Ska köra några dagar med min starka kräm och förmodligen använda en ansiktsmask imorgon.
Få se om kanske lite skönhetssömn hjälper?

Av Sara Pedersen - 12 september 2013 22:43

Just nu så tittar jag på finalen av Hells Kitchen, jag var ju redan vem som vinner men jag tittar ändå.
Blev i vilket fall lite sugen på att baka.
Det började en ny säsong av hela Sverige bakar idag medan vi såg på Broadchurch, det ska jag kolla på senare i helgen när jag har lite tid över.
Jag har kollat lite i min cupcakebok som jag köpte förut och vill verkligen testa att göra passionfruktscupcakes.
Jag har blivit väldigt mycket för passionsfrukt den senaste tiden.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards