Direktlänk till inlägg 13 december 2013

Snören!

Av Sara Pedersen - 13 december 2013 21:05

Nu kan mina paket bli lite fina också!
Med lite special presentsnöre.

 
 
Ingen bild

Patrik

13 december 2013 21:58

Hej

Dem var fina! Nästan så att du bara behöver snöre och inget presentpapper.

När jag är den jag är så undrar jag ibland!

För om du tänker hur stort USA och Ryssland är så kanske du kan förstå vad jag får utstå. Förvisso vackert stort där man åker genom flera fantastiska stater som Dakota osv. Men där det är tråkigt att vara jag!

Tråkigt att jag skyddade amerikaner i berg i armén som VB2 och tråkigt att jag mötte på Ryssarna därefter.

Hur skulle du vilja beskriva dig själv?

För ibland så säger reklamen här att du är en tjej på ett hotellrum! Elakt tycker jag för i slutändan så är en sådant tjej styrd av en ful kille som sitter bakom dem. Elakt, men oftast så är det ful farbror som är reklamen här på sidan.

Så jag tror inte så mycket på den!

Men hur skulle du vilja beskriva dig sötis? Det skulle vara roligt : )

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

13 december 2013 22:30

Jag är nog väldigt vanlig skulle jag tro. En tjej som vill klara av skolan, som vill ha vänner, någon som egentligen är lite rädd för att följa sina drömmar. En tjej som vill uppleva mycket, få ett jobb, träffa någon och bilda en familj.
Rätt vanlig med andra ord :)

 
Ingen bild

Patrik

14 december 2013 00:39


Jo, du låter mycket som mig själv sötis : )

Alltså en tjej jag kan känna är snäll och intressant.


Jag är ledsen att jag frågar sådant dumt till dig men i slutändan så sitter jag här med poliser i Svenska polisen som är jättehäftiga. Svenska polisen hoppar jämfota över denna och spränger den i luften medan alla dem där missar:

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShj8u1nimudH0EUzq3Xyqkujj_raKGJE8urMGSuJGGJWvWTx9-

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSv8uG6jHZySVZs8b01C2SW_f3SVmIX2dphIFjTF-jDxXKSU1QMeQ

Dem flesta åker genom hela USA och upplever sig som större än USA:

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDtCCCUyQ1S6jpRWRYIrhXw6NNygJ-B3sg_HPe0vDatPG8yTv3zA

Och så här såg jag ut i armén (ha, ha, ha):

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTRg2gQWSP879cnnhsQvsdE_hFkrdnlm3fiESo_oJDZqSuNa-DF

(Jo, jag såg ut sådan och egentligen så skäms jag inte över det)

Och därefter så är det jätteroligt anser dessa killar med tjejer som är prostituerade! Alla tjejer är det osv (och ha, ha, ha).....

...................


Jag tycker att du är jättefin sötis och jag gillar dig!

Jag blir lite ledsen på allt det där.

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

14 december 2013 11:33

Tack så mycket :)
Du behöver inte vara ledsen över något :)

 
Ingen bild

Patrik

15 december 2013 15:51

Hej

Så tråkigt! Jag retade visst polisen : )

När man skriver så här så har folk alltid blinda punkter.

Jag kan skriva så här:

Det fanns en polis som avsiktligen bröt order och gick in på vårt område när han skulle övningssjkjut. När jag sa det till honom så frågade han mig om jag skulle skjuta honom då. När jag svarade nej så skrattade han åt mig och sa att han förstod det.

Men polisen hade kommit in till en av Sveriges läskigaste områden. Så vi sa inget om honom eftersom han var polis och därför att vi visste att han som polis inte kunde acceptera en VB2 som er ut så här:

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTRg2gQWSP879cnnhsQvsdE_hFkrdnlm3fiESo_oJDZqSuNa-DF

I en film så är den amerikanska forkskaren med i filmen och där möter han mig och jag ser ut som en tjej som kör hans bil. Jag svarar att jag är pilot med kör bil.

Anledningen var att vi i örjan fick frågan om var vi ville vara någonstans. När man svarade på det området genomförande sin tjeänst så hade man gått med på vad som skedde där. Och i det läget så lev det riktigt kusligt med sådant eftersom man inte fick vara tuff på det området.

Så poliser är lite sådana och det helst mot soldater eftersom dem anser att soldater inte är lika kapabla som dem själva.

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

15 december 2013 21:21

Jag vill inte lägga mig i andras jobb och och åsikter då jag inte är insatt och inte kan yttra mig.

 
Ingen bild

Patrik

15 december 2013 23:14

Hej

Det är bra sötis : )

Det är mer andra som vill tycka när vi skriver till varandra.

Ofta så här: Men jag tycker!

Egentligen borde dem tänka som dig sötis! Men många blir sådana när dem blir äldre.

Helt konstigt detta jag beskriver för dig så jag skulle aldrig tycka något om jag det ifall jag var en utomstående på det regementet.

Vad man än gjorde så fick man en ny hatt plus ett nytt amerikanskt vapen : )

Vart man än åkte så var folk konstiga där och man blev konstigt nog en undersökande militär i varje ny stad.

Jag vågade till slut inte gå i närheten av berget : )

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

16 december 2013 00:05

Aha, okej.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards