Alla inlägg under januari 2014

Av Sara Pedersen - 11 januari 2014 10:56

Den här bilden sa mycket om mina morgnar och speciellt de som varit den här veckan.

Av Sara Pedersen - 10 januari 2014 21:52

Dagen avslutas med glassdrinkar till filmen New years eve. Den verkar vara i samma stuk som valentines day och det bådar gott för den tycker jag är bra.
Glassdrink med melonsmak. Mums!

Av Sara Pedersen - 10 januari 2014 19:29

Jag tittade igenom en godisbok idag och hittade ett recept på turkish delight.

Jag har varit väldigt nyfiken på det godiset ända sen man var liten och såg på Narnia för första gången, jag menar ett godis måste vara otroligt gott om man är villig att överlämna sin familj till filmens skurk för det. Plus att i just den filmen så ser det så gott ut.

MEN sen har vi ju det kruxet att det är gelegodis... och det tycker inte jag om. Marmeladgodis är ju ett av de äckligaste godis jag vet.

Så det är lite antingen eller... Antingen är det väldigt gott eller så kommer jag att uppleva det som jätteäckligt. Frågan är, vågar man göra en sats med godis när det är en stor chans att man inte kommer att tycka om det?

Bild från Google.  

Av Sara Pedersen - 10 januari 2014 18:27

Denna helg kommer jag i princip att isolera mig från allt som heter människor då det kommer att bli svinkallt och jag behöver plugga...
Måste ägna tiden åt körkortsteori och mitt gymnasiearbete.
Jag köpte nytt te idag så det ska jag leva på i helgen. Det och riskakor med kalkon på. Haha, skämt åsido.
Men det blir en helg utan större äventyr om man säger så.

Av Sara Pedersen - 10 januari 2014 15:56

Känner mig som den här dagen. Grå och tråkig.
Och jag har ont i magen och skuldkänslor/ångest över fikat idag... och över allt annat i princip.
Sover en stund så kanske det känns bättre

Av Sara Pedersen - 10 januari 2014 15:52

Kunde inte stå emot.. jag är svag...

Av Sara Pedersen - 9 januari 2014 17:32

Jag är så trött.
Har varit helt utmattad hela dagen. Kanske beror det på träningen. Jag gjorde ju ett kort pass imorse innan skolan så det var ju tredje dagen i rad.
Vi fick sluta lite tidigare idag då hälften av vår grupp var borta men det innebar att jag skulle få vänta i tre timmar innab körlektionen skulle börja.
Så det blev lite mat ute och sen gjorde jag mitt första teoritest.
Nu ligger man bara på sängen och glider in och ut ur sömnen.

Av Sara Pedersen - 8 januari 2014 21:18

Jag är lite sugen på att bowla, eller ja, väldigt sugen.

Jag har inte spelat bowling på flera år. Jag tror tt senaste gången var när jag och Elin var uppe i Kiruna i tre veckor.

Jag borde spela det lite oftare men det kanske är de långa avbrotten som gör att man vill fortsätta att spela.

Bild från Google.  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards