Alla inlägg under januari 2014

Av Sara Pedersen - 2 januari 2014 10:41

Jag är ju helt tokig i att dricka te igen och dricker mellan en och tre kommar te om dagen men vet ni en sak? Jag har aldrig druckit klassikern English breakfast tea.

Skäms på mig.

Ska köpa en förpackning när ju druckit upp en annan så att jag kan fylla på. Jag fick två förpackningar med olika sorters hallonte av mamma för någon vecka sedan, de ska jag också ta att smaka.

 

Av Sara Pedersen - 1 januari 2014 19:56

Video på när vi sköt fyrverkerier igår vid tolvslaget.


Av Sara Pedersen - 1 januari 2014 19:28

My god vad jag vill ha den här tvålen...

Jag testade den för första gången igår och den var helt underbar. Jag har inte ens sett den här förut och hur det har gått till vet jag inte för denna fanns tydligen förra året också.

Jag ska hålla utkik efter den här när jag är och handlar framöver, jag vill gärna ha en flaska eller två innan de tas ut ur sortimentet igen. 

 

Av Sara Pedersen - 1 januari 2014 19:07

Nu har jag beställt min studentmössa!

Den kommer att levereras i slutet av februari och fakturan kommer på mailen, otroligt praktiskt.

Det känns som en bra start på 2014.

Nu är det ett nytt år och nu kan man börja om igen. Nya möjligheter, nya erfarenheter och nya chanser.

 

Av Sara Pedersen - 1 januari 2014 12:01

Det var riktigt roligt igår och jag mår alldeles utmärkt idag, är lite hungrig bara.
Vi gick över till min farbror vid sju och vid nio kom Sandra. Maten serverades strax efter det; stoppad kalkon, ugnskokta grönsaker, potatisgratäng och sås. Väldigt gott och det var väldigt fint dukat på bordet.
Vi var väl runt 15 personer där så just vid maten var det lite kaos.
Efter maten så samtalade vi och skrattade ända till strax innan tolvslaget då vi skålade, sköt av fyrverkerier och önskade varandra gott nytt år.
Efter det så blev det lite fika med ost, kex, vindruvor och tårta. Till det blev det presentöppning, lite kramar och en förlovning ( ! )
Vi gick hem runt kvart i tre, tog lite brustabletter och låg och pratade till fem på morgonen. Plus att jag oh Sandra tittade på Grevinnan och betjänten när vi kom hem till mig igen då vi missade det på tvn.
Väldigt trevligt nyår.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards