Alla inlägg under mars 2014

Av Sara Pedersen - 31 mars 2014 20:32

Detta godis har jag testat och jag vet inte om jag gillar dem eller inte. Den smakar kaffe och så men annars så är det en vanligt yoghurtfylld chokladstång och det tycker inte jag är så gott tyvärr.

Av Sara Pedersen - 31 mars 2014 20:08

Titta vilka fina nya formar som jag köpt idag!
Silikonformar i olika lila nyanser i två olika varianter, båda hjärtformade men den ena förpackningen är med höga muffinsformar och den amdra är med låga.
De ska bli roliga att använda.

Av Sara Pedersen - 30 mars 2014 16:34

Jag använde en skin polisher idag och den gör det den lovar.
Ett tips bara... använd den inte på torr hud... det kändes som att min näsa skulle brinna upp ett tag. Det gick ju över men det sved något så fruktansvärt.
Men den luktar gott!

Av Sara Pedersen - 30 mars 2014 16:18

En latte macciatto, en ansiktsmask och animerade filmer på en söndag.

Perfektion med andra ord.

Av Sara Pedersen - 29 mars 2014 21:24

Det rosa temat gällde även idag och jag har nog aldrig varit så rosa i hela mitt liv.
Den rosa estettröjan, rosa blommor i håret och till och med rosa ögonskugga och läppstift.
Vad gör man inte för klassen och programmet?
Blev lite andra blommor i håret med men de rosa var fram iallafall. Inveg min hårdonut idag och denna frisyr kommer jag nog aldrig att ha igen.

Av Sara Pedersen - 29 mars 2014 21:03

Efter en hel dag med förberedelser, sjukt duktiga band och nedplockning av grejer så är man hemma igen.
Trots att det varit kaos och stress i omlott så har det varit otroligt roligt.
Inatt så sover man nog gott.
Lite bilder på personerna/banden som spelade.

Av Sara Pedersen - 28 mars 2014 20:26

Här är haulvideon med bland annat alla saker som jag köpte i tisdags.

Hoppas att ni kommer att tycka om den och vill ni se fler av mina videor så går ni bara in på Youtube, söker på mitt namn ¨Sara Pedersen¨ och så finner ni min kanal.

Prenumerera så blir jag glad   

Av Sara Pedersen - 28 mars 2014 18:41

Jag har nyss kommit hem igen efter att ha varit och övningskört med pappa i en och en halv timme ( med ett litet uppehåll ) och det gick väldigt bra. Varför gick det inte så bra på körskolan tidigare i veckan?
Jag tror att mina nerver är lite på helspänn just nu.
Men det ska nog gå bra. Ska ju ligga i med körningen hemma nu så och helst köra lite varje dag.
Jag kämpar på!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards