Alla inlägg under mars 2014

Av Sara Pedersen - 5 mars 2014 19:15

Då det inte blev någon riktig lunch idag förutom macka och en festis så blev det buffé på en kinarestaurang i Falun idag och det är alltid trevligt.
Kinamat är gott och det kändes bättre att äta där än att trängas med över 50 andra elever som ville äta på Max.

Av Sara Pedersen - 5 mars 2014 18:09

Stupade i säng när jag kom hem och sov.... i nära en och en halv timme och det var ju inte planerat om man säger så.

Menmen, det går inte att göra någonting åt nu. 

En bild från i måndags.

 

Av Sara Pedersen - 5 mars 2014 16:10

Jag var på teater/musikal idag och jag tyckte att det var riktig riktigt bra och jag blev faktiskt imponerad. De ska de ha en stor eloge för.
Och att det var livemusik gjorde det bara bättre.
Jag personligen älskar historien om Oliver Twist och de gjorde verkligen historien rättvisa.
Det är en föreställning som jag kan tänka mig att se fler gånger. Någon gång vill jag även se en uppsättning på engelska.

Av Sara Pedersen - 4 mars 2014 18:20

Jag kollade runt på nelly efter lite accessoarer till studenten och hittade några sjukt fina armband från märket Lily and Rose.

Här har ni några armbandsförslag från mig till studenten till er som gillar lite större smycken. De kostar 349 kr styck på nelly.com 

 

Av Sara Pedersen - 4 mars 2014 17:00

Min knappform kom med posten idag och den är så söt!

Det är två storlekar på knapparna och om man vill ha knappar som är mindre så läste jag att man kan trycka ut marsipan med sugrör och göra hål med tandpetare eller dylikt.

Det kommer dock att ta sin lilla tid att göra många knappar när man bara kan göra tre i stöten.

Tror att detta kommer att bli jätteroligt!   

 

Av Sara Pedersen - 4 mars 2014 16:45

Det är ingen hemlighet att jag älskar hudvårdsprofukter som doftar kokos

Jag har både duscktvål, badskum och body butter som luktar kokos och nu har jag införkskaffat en ny sort med duschtvål och den är underbar!

Precis som mitt body butter så är den här tvålen från Delon+ och den innehåller aloe vera och vitamin E, den är väldigt gosig.

Den doftar gott, är lätt och gör huden mjuk.

3 av 5 får den av mig   

 

Av Sara Pedersen - 4 mars 2014 15:57

Är lite mör i kroppen nu.

Jag gymmade i nästan en hel timme efter skolan idag och det känns superbra! Hade tänkt att jag skulle gymma på torsdag och fredag också. Jag känner mig duktig   

Är stolt över mig själv för att jag faktiskt började gå till gymmet. Det väger upp att jag blev så besviken på mitt religionsprov idag.

    

Av Sara Pedersen - 3 mars 2014 19:38

Jag vann faktiskt två aktioner igår och detta var ett stort kit.

En megasamling med bland annat ett stort antal utstickare, en mönsterkavel, en cakesmoother och skulpteringspennor.

Gissa om jag är sugen på att baka   

Ska ringa mormor senare och höra om jag kanske kan baka något till fredagen.

Bild från Tradera.

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards