Alla inlägg under mars 2014

Av Sara Pedersen - 27 mars 2014 20:19

Uppskrivningen och uppkörningen är nu bokad och herregud vilka blandade känslor som jag har över det. Jag är förväntansfull över att körkortet är så nära men samtidigt otroligt nervös över att jag inte skulle klara det.

Det här med körkortet snurrar verkligen runt i mitt huvud. Vill så gärna klara det när jag kämpat så länge. Jag ska övningsköra intensivt hemma intensivt tills dess.

 

Av Sara Pedersen - 27 mars 2014 19:29

Av någon anledning så har jag börjat att känna mer inför pastellfärger.

Men just mintgrön, pastellrosa, orange, blå och så vidare. Jag tycker att det är mysiga färger och otroligt fina om våren och sommaren.

Just nu så är jag inne i en period då mintgrön är favoriten och jag vill ha en bandeau från Gina Tricot. Den är så fin! Tänk er den under en vit spets ( eller virkad ) tröja/skjorta och en beige eller svart kjol till. Var även lite sugen på en rosa klänning, även den från Gina tricot men den verkar ha tagit slut eller något för den har tagits bort från deras hemsida.

   

Av Sara Pedersen - 27 mars 2014 15:16

Dessa köpte jag idag och jag har velat testa dem sen jag såg att de fanns vilket kanske var för ca en månad sen.
Hittills så har jag smakat den med hallon och den med päron; hallon är jättegod medan päron smakade sur päroncider. Vi får se vad citron har att komma med.

Av Sara Pedersen - 26 mars 2014 21:55

Jag behöver hjälp.

jag har tittat på ett par skor till studenten och jag kan inte välja om jag ska köpa ett par svarta eller ett par bruna. Först var det tänkt att jag skulle ha vita men det blir kanske lite för mycket vitt.

Så frågan är; Svarta eller bruna?

Jag tycker att båda är otroligt fina och praktiska så det är svårt att välja.

 

Av Sara Pedersen - 26 mars 2014 16:02

Vilken vidrig dag det har varit. Bakslag på bakslag och jag är så besviken på mig själv.
Ett pm åt helsike ( så om jag klarar nationella proven är skeptisk ) och så gjorde jag min sämsta körlektion någonsin... Jag vet inte varför jag blivit så dålig och osäker helt plötsligt.
Motstår driften att läxa upp mig själv för det hjälper inte i slutändan i vilket fall...
Jag hatar att göra folk besvikna.. och det inkluderar även mig själv..

Blä.

Av Sara Pedersen - 25 mars 2014 19:31

Innan jag gjort en video så blir dagens fynd så blir det en mer eller mindre hemlighet om vad jag köpte idag.
Förutom böckerna som syns på bilden förstås, de är svåra att missa.

Av Sara Pedersen - 25 mars 2014 18:41

Jag, Jonte och Sandra var till Avesta idag och hade en trevlig eftermiddag ihop. Det var länge sedan sen vi umgicks och vi sa att vi skulle ta och ses igen snart och se på lite skräckfilm och det tycker jag vore roligt.
Lite småshopping och en mumsbit innan jag och Jonte tog bussen hem. Det var även otroligt länge sen som jag åt en av dessa smaksensationer.

Av Sara Pedersen - 24 mars 2014 20:32

Årets andra nummer av Baka damp ner i brevlådan idag och det ska bli roligt att titta igenom den.
Det finns en massa recept för påsken så vi får se om jag hittar något snaskigt som jag kanske kan överraska familjen med.

Ovido - Quiz & Flashcards