Alla inlägg under mars 2014

Av Sara Pedersen - 22 mars 2014 12:39

Jag struntar i den där förbaskade jackan, jag tycker inte att det är värt att gå dit när jackan ändå inte prickar i alla krav som jag har på listan. Jag vill ju helst ha utan mudd för att det blir så sjukt varmt annars.
Men jag fortsätter att hålla utkik efter en brun/beige jacka.

 


Av Sara Pedersen - 21 mars 2014 14:58

Det är marknad i stan idag och imorgon. Det är den lilla men det är alltid något. Den stora marknaden är i maj.
Jag hittade faktiskt en jättefin jacka men jag hade inte råd med den. Jag hade 100 kr för lite och han som sålde vägrade att gå ner i pris.
Det gjorde mig lite ledsen faktiskt för jag tyckte om den. Pappa sa att jag kan köpa en jacka på Gekås istället men det är ju inte den jackan då.
Ska se om den finns kvar imorgon och om man skulle kunna pruta ner den då.
Eller om jag helt ska strunta i att köpa en ny jacka...
Lite dött med folk.

Av Sara Pedersen - 21 mars 2014 14:49

Dagens outfit.
Idag blev det något väldigt enkelt och då jag har rensat ut 3/4 av garderoben så har jag inte så mycket att välja på.
Det blev iallafall en röd och svartspräcklig tshirt, min svarta långkjol, ett midjebälte, ett par svarta tights och ett silvrigt halsband.

Av Sara Pedersen - 20 mars 2014 18:50

Är så glad över att jag köpte mig ett par löparskor igår.

Det är så mycket skönare och lättare att rära sig ute då och jag kan ju inte använda mina inneskor precis då de har för mjuka sulor och så får man inte använda dem på gymmet om man varit ute med dem

De är svarta och rosa så de matchar mina gym-skor men jag tycker nog faktiskt att löparskorna är finare.   

   

Av Sara Pedersen - 20 mars 2014 17:38

Idag blev det ett bad och jag testade på bad och dusch produkterna som jag fick på min födelsedag.
De var helt okej men jag föredrar nog kokos och fruktdofter.

Av Sara Pedersen - 20 mars 2014 12:36

Man kanske inte skulle ha gått till skolan efter att man legat hemma med feber. Efter att knappt ha kommit ur sängen imorse så var det nog dags att lyssna på kroppen så jag stannar hemma idag för att vila upp mig så att jag orkar gå imorgon.

Av Sara Pedersen - 19 mars 2014 19:17

Jag är så sugen på att beställa hem en hel drös med ansiktsmasker från nätet och testa lite nytt för vi ska ju inte åka någonstans innan maj.

Min hy är lite i krisläge just nu och behöver lite love, tender and care.

Jag använder oftast ansiktsmasker från Montagne jeunesse och de fungerar alldeles utmärkt på min hy men jag vill köpa sorterna från Åhléns och H&M och testa med.

Det är inte svårt att gissa att jag tycker om ansiktsmasker.

Detta är nog för övrigt mitt gräsligaste kollage hittills...

 

Av Sara Pedersen - 19 mars 2014 19:08

Nu när det närmar sig så pass med körkortet så har vi faktiskt börjat att prata om ett bilköp till mig och det är läskigt men samtidigt otroligt spännande. 

Jag fick ett erbjudande på en bil för några dagar sen men den ville jag inte ha, den var alldeles för stor och så var det grå...

Jag vill ha en liten bil. Helst i färgen, mintgrön, grön eller ljusblå.

Min drömbil skulle vara en mintgrön bubbla. Dock så är en bubbla dyr och otroligt farlig om man eventuellt skulle krocka eller köra av vägen. Men man kan alltid drömma   

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards