Alla inlägg under mars 2014

Av Sara Pedersen - 8 mars 2014 20:58

Jag klarade av fordonsfasen idag och det känns bra då jag tycker att bilens anatomi är sjukt svår.

jag har gjort ett försök hittills på repetitionen men har inte blivit godkänd men det kommer snart hoppas jag för nu när jag klarade fordonsfasen, med bravur dessutom, så kan jag klara allt!

 

Av Sara Pedersen - 8 mars 2014 12:19

Inte min mest smickrande video men det går ändå.

Jag fick en förfrågan om att visa upp mina skönhetsprodukter och det är ju klart att jag kan göra.

Så här har ni mina ansiktsprodukter   


Av Sara Pedersen - 8 mars 2014 01:49

Är hemma efter en jättetrevlig kortkväll med mamma, mormor och moster och det ska bli skönt att krypa ner i sängen och sova alldeles strax.
Kvällen har varit full av god mat, dricka och sällskap och jag ser fram emot nästa gång. Dessa kvällar är en av de få som jag verkligen får prata av mig och känna att folk lyssnar. Plus att detta verkligen har fört mig och mamma närmare varandra och det tycker jag ör otroligt skönt för för ett år sedan var det verkligen kaos.
Men iallafall, det har varit en jättetrevlig kväll och imorgon blir det nog film i soffan och lite plugg.

Av Sara Pedersen - 7 mars 2014 17:39

Äntligen fredag och det är kort som står på schemat.
Det är kortkväll med mamma, mormor och moster ikväll och jag tror att det kommer att bli väldigt trevligt.
Ska fixa till håret och byta om innan vi far iväg. Jag vill känna mig fin.

Av Sara Pedersen - 7 mars 2014 16:38

Det var länge sen som jag lade upp en önskeoutfit.

Jag har några på lager så jag passar på att slänga upp en som jag tycker både passar till vardags som till lite finare evenemang. 

Ett vitt linne till ett par svarta tights, en virkad tröja, ett par svarta stövletter och ett simpelt halsband.

Alla dessa går att finna på bonprix.se   

 

Av Sara Pedersen - 6 mars 2014 20:01

Jag har blivit lite nyfiken på drycken Celsius för den verkar vara riktigt god och att den är sockerfri är alltid ett plus.

Min favorit bland de mer ¨nyttiga¨dryckerna är Aloe Vera drycken, den tycker jag är supergod och jag är lite sugen på att testa dessa. 

Någon som har ett tips om smak och liknande?   

 

Av Sara Pedersen - 6 mars 2014 18:30

Minnet är bra men kort eller var säger man?

Det upplevde jag idag efter skolan när jag stack till gymmet efter skolan och körde ett styrkepass och glömde bort att jag hade en tidig körlektion.... så jag kom en halvtimme försent ( en körlektion är 45 min ) Men jag fick köra ändå för det var inga fler elever som skulle köra idag och så slapp jag även böta 400 kr för att jag inte kom i tid och det känns väldigt skönt.

 

Av Sara Pedersen - 5 mars 2014 19:17

Idag kom resten av sakerna som jag vann på aktion i helgen så nu kan jag fylla skåpen med mina fina bakgrejor.

Få se om det blir någon bakning nu till fredagen, jag är inte så motiverad just nu men det är kanske för att min mage är kaos för tillfället.

Men ändå, nu har jag iallafall en massa nya saker och jag behöver inte köpa något som är relaterat till bakning på ett bra tag skulle jag tro.

     

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards