Alla inlägg under april 2014

Av Sara Pedersen - 27 april 2014 18:09

Alltså jag är sjukt nöjd med mina nya skor. De påminmer om dem som var med i en av mina föregående önskeoutfits men just de skorna var från bonprix och dessa har en stadigare klack.
Och jag som inte ens tycker om att köpa skor, haha.

Av Sara Pedersen - 27 april 2014 17:19

Grillen i full fart och snart blir det nygrillad mat.
Gottigott!

Av Sara Pedersen - 26 april 2014 22:24

Dagens inköp i en liten video som visar upp allt på bilden och det som fanns i påsarna.

Tänkte visa upp den sista saken lite bättre sen hur de ser ut på och liknande.

Enjoy!   


Av Sara Pedersen - 26 april 2014 19:34

Medan alla amdra köpte chips och coca cola idag så avnjuter jag istället en skål med blandade nötter och bär.
Pistagenötter, wasabinötter, havssaltsmandlar och torkade tranbär.
Avundas inte de andra ett dugg

Av Sara Pedersen - 26 april 2014 18:47

Nu har man shoppat igen men idag så blev det inte så mycket.
En Haul dyker upp ikväll eller imorgon.

Av Sara Pedersen - 26 april 2014 17:50

Vi var till Borlänge idag och på vägen hem så körde vi in och åt på Dalarasten i Säter.
Jag tycker att det är god mat där och idag var inget undantag. Idag blev det något grekisk som jag inte minns namnet på men gott var det.

Av Sara Pedersen - 26 april 2014 00:26

Fredagen tar som vanligt ut sin rätt när man lägger sig efter att ha varit halvt död i några timmar.
Jag kände mig lite elak under kvällen då jag mest av allt ville lägga mig och sova.
Och trots att det blev lite tjat om körkort och jobb så tyckte jag att det var en mysig kortkväll med mamma, mormor och moster.
Nästa gång är hemma hos oss och på Norges nationaldag så då ska jag baka något smaskigt.

Av Sara Pedersen - 25 april 2014 17:18

Efter att ha haft ett milkshakesug i två dagar så blev det en milkshake på stan i Avesta.
Den här helgen kommer jag att använda som en lite trösthelg för det faktum att jag inte klarade av min uppkörning.
Tar nya tag efter helgen.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards