Alla inlägg under april 2014

Av Sara Pedersen - 25 april 2014 14:21

Jag spenderade natten hemma hos Sandra inatt och det var verkligen skönt att komma hemifrån.
Goda muffins, lite olika drycker, gunga in på natten och sen en superb frukost.
Det är inte helt fel.

Av Sara Pedersen - 24 april 2014 13:24

Alla lyckönskningar jag fått hittills idag värmer verkligen. Jag kunde dock inte slappna av alls hemma så jag gick till körskolan istället.
Så nu sitter jag på en bänk utanför och inväntar min körlektion innan uppkörningen.

Av Sara Pedersen - 24 april 2014 12:38

Efter en natt med nästan ingen sömn alls så var jag uppe tidigt idag.
En promenad, frukost och framtagande av utemöbler har jag bland annat hunnit med och jag försöker att hålla varvantalen nere för jag vill verkligen inte stressa upp mig idag.
Andas... och tänk positiva tankar. Snart så är det inte långt kvar!

Av Sara Pedersen - 23 april 2014 19:15

Jag hittade ett par otroligt fina ballerinaskor i tidningen från elleos idag och egentligen så skulle jag vilja ha alla tre färger som den fanns i men det ät lite extremt enligt mig.

Jag känner mig verkligen snål när det kommer till sådant här men jag vet själv att ballerinaskor är av fruktansvärt dålig kvalitet men de vore verkligen perfekta för sommaren.

 

Av Sara Pedersen - 23 april 2014 16:50

Åh, vilken härlig dag det varit idag!
Har spenderat nästan hela dagen ute i solen och druckit te och kollat igenom några klädkataloger. Man vet att sommaren är påväg när man måste smörja in sig med solkräm för att kunna sitta ute.
Men det är varmt hela tiden dock, jag hade velat ut och jogga lite men jag skulle nog halvt avlida. Det är nog något som man får göra på förmiddagen.

Av Sara Pedersen - 23 april 2014 10:00

Rosa har växt i mina ögon och nu har jag till och med en önskeoutfit i rosa som jag skulle vilja ha i sommar.   

Linnet och byxorna är från nelly.se

Den rosa kavajen och solglasögonen är från hm.se

Skorna minns jag inte.

Hansbandet är från fyndiq.se

 

Av Sara Pedersen - 21 april 2014 17:31

Hur kommer det sig att man ( eller iallafall jag ) uppdaterar så dåligt under lediga perioder?
Det fortsätter nog så iallafall denna vecka skulle jag tro då loven brukar vara stilla för mig.
Idag iallafall så har jag hittills bara diskat, gjort körkortstester, varit ute på en promenad och suttit ute i solen.
Lite senare så ska jag och mamma ut och övningsköra lite.

Av Sara Pedersen - 20 april 2014 14:16

Trots att söndagarna är min må bra dag så känner jag mig förvånansvärt nere.

Tror att det är på grund av körkortet... Efter att jag kuggade teorin så känns det så himla hopplöst.. jag blir tvungen att göra om alla hemtester och om jag inte klarar uppkörningen så skulle jag egentligen bara vilja ge upp... det känns som att ingen tror på mig längre..

Jag hatar egentligen att tycka synd om mig själv, det är inte ens synd om mig.

Försöker att tänka på annat och har bland annat testat en ny ansiktsmask. Denna är från H&M och är med drakfrukt och valnöt. Den kan nog bli min nya favorit faktiskt.

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards