Alla inlägg under april 2014

Av Sara Pedersen - 3 april 2014 19:18

Jag fick en liten present av. Min mormor idag.
Matchande silikonformar till de hjärtformade formarna som jag köpte i måndags.
Det var snällt tycker jag.

Av Sara Pedersen - 3 april 2014 15:36

Idag kom lite saker som jag beställde från cdon och jag är väldigt glad över det.
Jag fyndade lite på deras 24h-rea och klickade hem den sjunde säsongen av Dexter och Imagine Dragons' skiva Night Visions.

Av Sara Pedersen - 3 april 2014 15:23

Xubi Vattenmelon&jordgubb.
Jag tycker att den smakar smultron, haha. Men denna var faktiskt väldigt god.
Jag kan inte påstå att den är nyttig men jag skulle nog tro att den är ett nyttigare alternativ än coca cola även om jag själv inte dricker cola.

Av Sara Pedersen - 3 april 2014 09:57

Har nyss kommit hem från vårdcentralen efter att ha varit där på en undersökning.
Jag har kollat upp några födelsemärken varav två har börjat att ändra färg och det är lite läskigt.
En remiss är iallafall skickad till Falun så det är bara att vänta på att kallelsen skickas föreventuell borttagning.

Av Sara Pedersen - 2 april 2014 19:22

Idag skedde en stor stor och fantastisk sak men det berättar jag inte vad det är för jag vill inte gå händelserna i förväg.

Annars så har det varit en lugn dag idag, var ute och körde med pappa under eftermiddagen och gjorde i ordning lite mat till familjen när jag kom hem.

Imorgon så blir det ingen skola alls för mig då jag inte kommer att ha några lektioner förutom en och då har jag något annat viktigt att göra. Sen blir det en körlektion på eftermiddagen.

Vi får se hur det går och hoppas på det bästa!

 

Av Sara Pedersen - 2 april 2014 14:57

Såhär skulle jag vilja gå nu till våren. Lagom färgglatt.

Kavajen är från zalando, halsbandet från bubbleroom och resten är från bonprix.

Jag älskar skorna!

 

Av Sara Pedersen - 1 april 2014 21:53

Jag hittade dessa skor och jag vet inte om jag tycker att de är snygga eller inte...

Vad tycker ni?

Och konstigt nog så är det de rosa som tilltalar mig mest. De och de vita.

 

Av Sara Pedersen - 1 april 2014 19:27

Har varit ute och övningskört lite under eftermiddagen. Fram och tillbaka och lite runt i Garpenberg. Det gick verkligen bra om jag får säga det. Övade lite backning också.
Imorgon ska jag köra lite till då vi ska handla i Avesta.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards