Alla inlägg under maj 2014

Av Sara Pedersen - 31 maj 2014 16:52

Den här är lite längre än vad de brukar vara men den är fullproppad med kläder och produkter från olika märken. Gå gärna in och prenumerera på min kanal här genom att söka på mitt namn eller klicka på länken här; https://www.youtube.com/channel/UCDQtuHjSkRjDFdetnmaUp3Q   


Av Sara Pedersen - 30 maj 2014 19:14

Alldeles strax så blir det bio och filmen Maleficent. Det är första gången som jag ser 3D på bio så det ska bli väldigt intressant!
Åh, så roligt!

Av Sara Pedersen - 30 maj 2014 17:00

Det blev en sväng till Avesta idag ( och så blir det Borlänge igen imorgon ) och ja, jag handlade lite och som sagt så kommer en video i helgen.
Men jag köpte även denna; en ny kvarg med persiska. den var faktiskt väldigt god men favoriten är fortfarande blåbär.

Av Sara Pedersen - 29 maj 2014 22:36

Är det bara jag som finner dessa lite intressanta? Eller iallafall den med lichi. Jag älskar verkligen lichifrukt och när de har extrapris på dem så brukar jag köpa en påse och sitta och äta.

Riktigt gott och bara för det så blev jag jättesugen på lichi...  

Ska åka till Borlänge igen på lördag så de kanske har en Tropicana Refresh med lichi där på Ica eller något om jag inte kommer till affären imorgon.

 

Av Sara Pedersen - 29 maj 2014 18:31

Jag sålde flaskan med body lotion från Victoria's secret med strawberry&champagne idag, den var lite för stark för mig.
Jag funderar på att stata en bloppis för jag har otroligt mycket kläder, skor och smycken som aldrig blivit använda eller bara använda någon enstaka gång och det känns inte riktigt bra att bara skyffla iväg det.
Vore det något tycker ni? Eller jag kanske bara ska testa på tradera?

Av Sara Pedersen - 29 maj 2014 17:00

Har haft en jättemysig shoppingdag med Nico i Borlänge och slantarna har rullat igen, haha.
Massvis med nya saker, en frappino med gröna äpplen och ingefära ( slushy ) och en lyxbagel på espresso house och massvis med skratt.
Riktigt roligt var det.
En stor video kommer förmodligen upp i helgen så stay tuned!

Av Sara Pedersen - 28 maj 2014 20:04

Det var inte planerat men det lite minishoppning idag men det får ni se i nästa video så fort som jag fått paketet som jag beställt   

Men jag är sjukt nöjd med det som jag köpt iallafall!

Sen var jag till lasarettet och de kollade upp mina födelsemärken och jag har fått en operationstid redan nästa vecka. LÄSKIGT!


 


Bildkälla: http://www.pamsclipart.com/clipart_images/a_colorful_cartoon_ambulance_0515-1005-3104-3359.html


   

Av Sara Pedersen - 28 maj 2014 18:45

Jag är godkänd i körkortsteorin och fy vad skönt det är!
Jag hade hjärtklappning innan jag avslutade provet och set var som att en stor sten föll av mina axlar när det stod godkänt.
Uppkörningen kvar nu!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards