Alla inlägg under maj 2014

Av Sara Pedersen - 25 maj 2014 16:30

Idag så har jag klickat hem lite från Yves Rocher och jag vill att paketet ska komma i princip nu, haha.

Jag beställde hem duschpeelings ( en med hallon, en med vanilj och en med bjönbär ) och så ett läppbalsan med hallon.

Längtar tills jag får testa dem!   

   

Av Sara Pedersen - 25 maj 2014 15:42

Vi har firat mamma idag med lite presenter och fika   

Hon fick blomkrukor, en palett med bruna ögonskuggor, en nagelfil och en pläd.

Sen så blev det lite tårtrester och lite Virgin mojito med vår egen mynta som växer på baksidan. Riktigt smaskigt   

   

Av Sara Pedersen - 24 maj 2014 22:10

Om ni är som jag och älskar Body lotions och Body mists från Victoria´s Secret så klicka på länken här nedanför så kan ni fynda en massa produkter från 79 kr!


http://www.parfym.se/parfym/?brand=%7C4965

 

Av Sara Pedersen - 24 maj 2014 21:30

Här är några saker som gör mig glad!


Iskaffe.

 

Aloe Vera drycken.

 

Sushi.

 

Loppisar.

 

Body butters.

 

Ansiktsmasker.

 

Recepttidningar.

 

Av Sara Pedersen - 24 maj 2014 17:22

Det var verkligen fullt upp här igår med mammas middag.
Jag har sovit nästan hela dagen dels för att det blev sent igår och dels för att jag blir alldeles snurrig och matt av värmen.
Jag och Tobbe tog en cykelrunda och köpte en varsin mochafrappe på vägen hem och jag drack nog upp den på typ två minuter. Såå gott, jag älskar den!
Det är en källa till svalka iallafall.

Av Sara Pedersen - 24 maj 2014 15:13

Den här vill jag ha!

Velvet Smooth från Scholl som ligger runt 400 kr men den verkar vara slut överallt   

Det är en elektisk fotfil och jag tror att den skulle vara jättebra för mina fötter. Den här hamnar nog i nästa månads wantieslista.

   

Av Sara Pedersen - 23 maj 2014 21:47

Denna gång till den lilla festen här hemma så bakade jag två hallonmoussetårtor med lite grädde och mynta som topping.
Glutenfritt som det brukar vara.

Av Sara Pedersen - 22 maj 2014 22:33

Jag har inte testat något Baby lips än och det är nästan dåligt för det har jag velat ett tag men jag glömmer alltid bort det när jag är och handlar. ¨Glömsk.nu¨

Jag vill testa det ljusblå och det lila för jag tror att de skulle gå bra ihop med min hudton men jag är riktigt kass på sådant.

Får slinga in på Kicks eller något nästa gång jag är ute och handlar 

( Bild från fanpop.com )

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards