Alla inlägg under juni 2014

Av Sara Pedersen - 30 juni 2014 19:27

Kvällsgott   

Senare i veckan ( fredag ) så hade jag tänkt baka en cheesecake som jag hittat ett jättespännande recept på så då blir det lite gott till fredagskvällen när jordgubbarna är slut   

 

Av Sara Pedersen - 30 juni 2014 19:11

Idag så var jag på banken och fixade lite så att jag äntligen kan börja med min försäljning på tradera och det ska bli spännande!   

Ska bara ta reda på lite mer om fraktkostnader och ta lite kort på det som jag kan sälja och sen så är det bara att lägga upp annonserna och hoppas att någon blir intresserad.   

          

Av Sara Pedersen - 30 juni 2014 17:27

Ja... vädret den här sommaren hittills är inget att hurra över men man kan ändå få vara sommarfin!

Här är tre klänningar som jag blev lite förälskade i och som i framtiden även finns i min garderob. 

Tre lediga men ändå otroligt fina klänningar!   


Trikåklänning 149 kr. Länk http://www.bonprix.se/produkt/trikaklaenning-ljusbeigekorallroed-941394/#image


Klänning med jeansblus 279 kr. Länk http://www.bonprix.se/produkt/klaenning-moerkblasvart-960254/


Klänning med skotsrutig kjol 99 kr. Länk http://www.bonprix.se/produkt/trikaklaenning-svartmoerkroed-rutig-920311/  

Av Sara Pedersen - 29 juni 2014 16:00

Jag spenderade några timmar av dagen med Nico och jag behövde verkligen det.   

Hemmagjord kaffe latte, hembakta kakor, film och allmänt mys.

Hon kan verkligen läsa mina tankar   

 

Av Sara Pedersen - 28 juni 2014 18:39

   Jordgubbar, apelsin, vindruvor och vattenmelon.

Hur gott som helst och bättre än en kaka enligt mig.    

Jag har funnit lite motivation igen att komma igång med träningen så imorgon så börjas dagen med en power walk om det inte spöregnar ute.   

    

Av Sara Pedersen - 28 juni 2014 14:31

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag saknar min naturliga hårfärg rätt så mycket just nu men jag tror inte att det är möjligt. Jag funderar på att testa en hair colour remover som heter colourB4 men frågan är om den verkligen kan göra så att jag får tillbaka mitt rödblonda hår.

Nackdelen med att färga av håret är att det kommer att bli svårare att hitta kläder igen. Brunt hår går i princip ihop med allt.   

 

Av Sara Pedersen - 27 juni 2014 22:30

Detta är nog helt allvarligt det bästa fredagsgottet som finns!

Chokladdoppade jordgubbar in my heart.     

 

Av Sara Pedersen - 26 juni 2014 12:04

Nu har min serie kommit!
Så roligt!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards