Alla inlägg under juni 2014

Av Sara Pedersen - 23 juni 2014 19:30

Denna har nu en plats i min bokhylla med receptböcker och det är verkligen en bok som passar mig!   Cheesecake, mums! Gissa om det kommer att testas nya recept framöver. Några som lockar lite extra var cheesecakes med choklad&hasselnöt, hallon, kaffe och minicheesecakes.

 

Av Sara Pedersen - 23 juni 2014 14:14

Dessa ringar varkar vara den nya trenden just nu men själv så har jag inte testat dem.

Jag är lite osäker på just denna trend för jag tycker inte att placeringen av ringarna skulle gynna mina fingrar för jag tycker att ringarna får fingrarna att se kortare och knubbigare ut.

Det kanske är för att ända sen jag var liten så har jag fått lära mig att om man inte får ner ringen så är den het enkelt för liten. 

         

Av Sara Pedersen - 23 juni 2014 12:54

Riktigt god tropisk smoothie blev det idag!   

I denna så är det mango, ananas, vindruvor, physalis, hallon, passionsfrukt och yoghurt. Samt en jordgubbe som dekoration.   

 

Av Sara Pedersen - 22 juni 2014 18:41

Utnyttjade lite erbjudanden och rabatter idag och klickade hem en box med ALLA säsonger av Sex and the city som jag ska se, det är alltså 19 diskar.

I can't wait to get Carried away!     

 

Av Sara Pedersen - 22 juni 2014 18:00

Jag testade en ny ansiktsmask idag och den var helt okej faktiskt och den luktade godis.

Det var en gentle scrub mask som jag köpt på Åhléns och den både rengör och återfuktar. Jag återfuktar alltid med ansiktskräm efter en ansiktsmask i vilket fall.    

 

Av Sara Pedersen - 22 juni 2014 14:21

Nu så har jag idiotförklarat mig själv och jag är så arg så att jag inte vet vad...

Jag hade tagit massvis med bilder till bloggen för att komma igång igen men så fifflar jag med telefonen och lyckas med att radera alla bilder... 

Usch för mig!

    

Av Sara Pedersen - 22 juni 2014 10:08

I år blev det inget större firande för oss då vi hade fest i torsdags när pappa fyllde 50.
På midsommarafton så var Sandra här och vi spelade lite spel, såg på Hem till Midgård och drack lite vin och cider.
Dagen efter så plockade jag lite midsommarblomster och gjorde en krans ( bättre sent än aldrig ) och så var vi ut till min moster under kvällen. Det dåliga vädret förstörde mycket dock då ingen ville vara ute så tyvärr inget kubbspel i år.
Sen var alla så trötta att alla sov innan kl 23 igår.
En ovanlig midsommar blev det.

Av Sara Pedersen - 19 juni 2014 18:24

Under förmiddagen idag och en bit på eftermiddagen så har jag dekorerat hela fyra smörgåstårtor och vi kommer nog få mycket över känns det som. Tur att det är gott.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards