Alla inlägg under juni 2014

Av Sara Pedersen - 16 juni 2014 16:51

Jag har fått en dator!   

Den var egentligen menad till farmor men hon kunde inte se muspekaren så bra så pappa köpte den åt mig av henne. Det roliga ( eller kanske inte så roliga ) är att det var jag som stod och köade i TVÅ timmar för att köpa den där datorn från kommunen och jag skulle inte ens ha fått behålla växeln... Men jag fick ju datorn och det klagar jag inte alls över   

 

Av Sara Pedersen - 15 juni 2014 19:06

Älskar mina presenter! Tack så mycket allihopa!

Av Sara Pedersen - 15 juni 2014 17:41

Så sjukt skönt att få slappna av lite efter de här hektiska dagarna, och vad är bättre än att sitta i solen med en stor iskaffe? Inte mycket enligt mig, haha.
Relax, take it easy.

Av Sara Pedersen - 14 juni 2014 23:32

Denna produkt är jag lite nyfiken på faktiskt. Den gröna Visibly Clear från neutrogena.. väldigt nyfiken.
Men köper jag den så måste jag markera den med frystejp med mitt namn på eller något för jag får inte ha mina saker ifred i badrummet. Det stod klart för mig när Tobbe använde upp BÅDA mina nya duschpeelings utan att jag ens fick testa dem och det blev jag väldigt ledsen över.

 


Av Sara Pedersen - 14 juni 2014 22:31

Pappa har 50 årsfest ikväll ( nästan en vecka i förtid ) med gamla skiftlaget och det märks att man är hundvakt. Jag tycker egentligen inte om sådana här fester för att jag känner ingen samhörighet med de som är här.
Så jag har mest gått undan med mitt vinglas och suttit för mig själv. Jag vågar inte ens gå fram till någon för att prata ..
Nu passar jag lille Cozmo som sover medan de andra tjoar och skriker.
Woop woop...

Av Sara Pedersen - 14 juni 2014 19:32

Tack för tre roliga, påfrestande, underbara, tårfläckade, glädjefyllda, stressiga, otroliga, förvirrande och helt amazing år!

Av Sara Pedersen - 14 juni 2014 12:41

Jag var helt nykter igår kväll och det var faktiskt väldigt skönt.
Jag hade en sem mottagning så alla gäster hade inte kommit fören emot halv sju ( när tiden var halv 6 ).
Det var jättefint när jag kom hem efter flaket igår. Det var ballonger på altanen, serpentiner på borden och det var otroligt fina blombuketter i vaser. På min plats fanns även en chokladkaka och en stentavla med en grattishälsning.
Efter maten och fikat så begav jag mig till mina klasskamrater och efter många om och men så gick vi till hotellet och dansade tills man begav sig hemåt.

Av Sara Pedersen - 14 juni 2014 12:23

Nu blir det bilder må ni tro i de kommande inläggen för jag han inte uppdatera igår.
Här är det en del av bilderna från utspringet och studentlunchen igår. Jag blev faktiskt lite imponerad över maten. Jag tyckte att det var väldig gott och det blev till och med efterrätt.
Efter det så blev det full fart ut på skolgården och träffa familjerna innan flaket.

Ovido - Quiz & Flashcards