Alla inlägg under juni 2014

Av Sara Pedersen - 4 juni 2014 16:52

Nu är jag hemma efter min lilla operation, det tog bara en timme och det var ju skönt.
Har ingen annan kommentar utom att lokalbedövning gör förbaskat ont.

Av Sara Pedersen - 4 juni 2014 13:23

Imorse så gjorde jag en riktigt stor smoothie som komplement till frukosten.
En yoghurtbaserad smoothie med hallon, blåbär, björnbär och mynta. Riktigt god blev den!
Imorgon ska jag nog testa en som jag hittade på nätet med yoghurt, apelsin och kokos.

Av Sara Pedersen - 3 juni 2014 18:33

Idag så blev det en fika på stan innan min körlektion efter att jag pantat lite och då så blev det en mandel- och gräddbakelse och en kaffe latte med vanilj. Efteråt så kände jag dock att det räckt med bara kaffet, haha.   

 

Av Sara Pedersen - 2 juni 2014 21:22

Dagens outfit!
Långklänning från Kapphal, halsband från Gekås ( love it ), ring från Ur&Pen och armband från Rusta.
Till det så har jag baby lips cherry me, mossgrönt nagellack och här hemma så har jag gått med en kofta i samma färg som nagellacket.

Av Sara Pedersen - 2 juni 2014 20:00

Såg dessa förra veckan och det kanske är något för alla där ute som gillar body mists och det är fragrance mists från märket Crush som finns att köpa på Åhléns.

Om inte annat så är flaskorna väldigt söta   

 

Av Sara Pedersen - 2 juni 2014 18:23

Jag lovade mig själv att om jag klarade teoriprovet så skulle jag unna mig en låda med Frozen yoghurt från Yollibox så då köpte jag en förra veckan med passionsfrukt.
Glass är bra för många saker så jag slog många känslor idag med samma smäll.
God var den iallafall.

Av Sara Pedersen - 2 juni 2014 13:34

Det blev lite småplock igår utöver det ätbara och idag så använder jag iallafall två av dem.
En guldfärgad ring med ett enkelt hjärta, ett turkost armband ( som ser väldigt ljusblått ut på bilden), två pyttesmå pincetter och så gårdagens fynd; spetshippsters.

Av Sara Pedersen - 1 juni 2014 21:45

Två av dagens läckerheter, en ischai och en hallonmoussemabekelse.

Idag blev verkigen en dag med lite lyx.   

Det blir nog kanske lite lyx imorgon också då det tydligen ska bli fint väder men vad jag tänker lyxa till med det får ni reda på imorgon.   

   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards