Alla inlägg under juli 2014

Av Sara Pedersen - 31 juli 2014 19:42

Åh, vad jag vill dansa igen bär jag ser de här videorna. Det är något som jag verkligen saknar.

koreografen till dessa danser är Jasmine Meakin och jag tycker att hon är jättteduktig!

Av Sara Pedersen - 31 juli 2014 14:52

En kvargsmoothie med avokado, mynta och lime, en skivad banan med havregryn, kanel och kokos och ett kokat ägg.

Av Sara Pedersen - 30 juli 2014 19:13

Är nu hemma igen efter att ha varit på kalas och fikat lite. Jättetrevligt tycker jag och tårtorna var verkligen jättegoda och väldigt somriga.

Av Sara Pedersen - 30 juli 2014 16:30

Min senaste video! Det blev en liten miss så det är tio saker isrället för elva som var planerat så ni får ha överseende med att jag säger fel.

Glöm inte att prenumerera!   

https://www.youtube.com/channel/UCDQtuHjSkRjDFdetnmaUp3Q


Av Sara Pedersen - 30 juli 2014 15:39

Hallå mina kära!

IOdag har det varit en härlig dag, eller hur? Lagom varmt och allt.   Jag har bland annat spelat in en video idag som kommer upp lite senare och vi ska iväg på kalas om ca en timme. Är lite sötsugen så det passar sig utmärkt.   

 

Av Sara Pedersen - 29 juli 2014 21:30

Jag och mamma hade en trevlig dag i Borlänge idag och vi avnjöt en alldeles underbar lunch och ni kan gissa vad det blev, haha.

Såklart så blev det sushi och vi testade en ny tallriksmodell som hette Sumo Fan och den var alldeles fantastisk! Jag njöt verkligen av varenda liten tugga, mums!   OCH dessutom så åt jag för första gången en av deras förrätter och trots att det bara var en halv avokado med crabsticksröra så var även det jättegott!   

   

Av Sara Pedersen - 29 juli 2014 20:34

Körsbärsgröt var något nytt som testade idag och den var nog den syrligaste som jag gjort hittills men den var god och väldigt frisk i smaken. Blåbär är ändå min favorit bland mina fruktgröter.  

    

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards