Alla inlägg under juli 2014

Av Sara Pedersen - 2 juli 2014 20:11

I´m in love!

Helt allvarligt, jag är inte den som hetsar upp mig över en väska eller liknande men nu har jag hittat två accessoarer som skulle vara pricken över i till vår utomlandresa nästa år.

En riktigt stor solhatt och en väska med långa fransar. Väskan är tio gånger dyrare än hatten men man kan väl få drömma, eller hur?   

 

Av Sara Pedersen - 2 juli 2014 18:17

Aloe vera drycken och kokosvatten.
Båda lite nyttigare men den ena mycket godare än den andra.
Aloe vera drycken älskar jag men är inte lika förtjust i kokosvattnet.. får nog använda i en smoothie tror jag.

Av Sara Pedersen - 2 juli 2014 16:14

Idag så sken solen när man vaknade och det var helt enkelt underbart! Och jag passade på att ta en Power walk efter frukosten. Förhoppningsvis så blir det fint imorgon igen efter regnskuren som hänger över oss nu
Har även varit ute och övningskört så nu håller jag tummarna stenhårt inför morgondagen!

Av Sara Pedersen - 1 juli 2014 20:32

Under kvällen så testade jag för första gången någonsin att köra gokart och det var riktigt roligt!

Och allt för dåligt kan jag ju inte ha kört då jag hamnade på fjärde plats av oss sju som åkte och det tycker jag är bra trots att det inte blev en pallplats.   

  

Av Sara Pedersen - 1 juli 2014 11:51

Månadens Wanties kommer här!

Och denna månad så är det mest ¨flytta hemifrån¨saker. 

Jag vill ha lägre lattweglas än de jag har nu. Tror att de jag har nu är 50 cl men jag skulle vila ha 37 cl glas.   

 

En klädställning. Jag tycker att de är så fina.   

 

Ljusblå frotéhanddukar/badlakan.   

 

Små vita skålar. De är ju så söta och de skålar som jag fått ärva är sådana antikviteter att jag knappt vågar använda dem.   

 

Sen skämt åsido så vore inte en flygbiljett till solen och värmen inte helt fel.     

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards