Alla inlägg under juli 2014

Av Sara Pedersen - 24 juli 2014 15:30

Vad mer är så fräscht om sommaren som en syrlig sallad? Mums!

   

Av Sara Pedersen - 24 juli 2014 13:15

Svaren på frågestunden!   


Av Sara Pedersen - 24 juli 2014 11:14

Att sitta i skuggan och lyssna på fågelkvitter med en iskaffe i handen var ett skönt sätt att börja dagen på.

Av Sara Pedersen - 23 juli 2014 18:46

Jag fixar mig inte ofta längre men denna berörde mig otroligt mycket.

Varför försöker männinskor ständigtfå andra att älska en genom det yttre när det räcker med att man älskar sig själv precis som man är?

Av Sara Pedersen - 23 juli 2014 18:22

Här har ni en tiktigt mättande smoothie som passar utmärkt i denna värme då man inte är så himla jättesugen på att äta. Ställ den gärna i kylen en stund innan du dricker den så blir den riktigt god!   


You need:

2 bananer

4 msk jordnötssmör

4 dl mjölk


Skiva bananerna. Mixa allt!

 

Av Sara Pedersen - 23 juli 2014 16:30

Jag har hittat ett par sjukt snygga kläder på Gina Tricot's hemsida som jag blev lite förtjust i.   

Speciellt legginsen och kjolarna och eftersom att jag och mamma planerar en tripp till Valbo så lönar det sig att kika runt lite innan!

Alla dessa finns att hitta på ginatricot.com

KOM IHÅG ATT STÄLLA FRÅGOR I FRÅGESTUNDEN. DEN AVSLUTAS IMORGON KL 12.00   

           

Av Sara Pedersen - 22 juli 2014 22:00

Hej, alla ni fina människor där ute! Hoppas att ni haft en riktig toppendag!   

Jag tycker verkligen att det är hur härligt som helst om dagarna nu, sola och bada, ta en siesta under de varmaste timmarna... Och jag har till och med fått lite färg! eller ja, färg för att vara jag iallafall.   

Love life!

 

Av Sara Pedersen - 22 juli 2014 21:33

Denna varma dag avslutades med ett kvällsdopp och de var faktiskt väldigt roligt att hela familjen åkte och badade för det har vi inte gjort på flera år.   

Jag älskar verkligen att bada men idag så blev det inte mycket till picknik idag, haha.   

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards