Alla inlägg under juli 2014

Av Sara Pedersen - 5 juli 2014 16:42

Denna lilla skatt hittade jag idag och jag var bara tvungen att testa.
En liten milkshake med cappuccinosmak. Den var väl helt okej men det är inget som jag skulle vilja dricka igen. Då gör jag nog hellre en här hemma så får man iallafall lite mer än bara fem klunkar, haha.

Av Sara Pedersen - 4 juli 2014 19:32

Följ gärna min blogg på blogglovin´ så förgyller ni min dag   

Puss på er!

 

Av Sara Pedersen - 4 juli 2014 19:00

Den lilla svarta finns nog i allas garderober förutom i min   

Nu är inte den den tiden som en svart klänning lockar mig men jag hittade en jättesöt på nelly.com som inte vore helt fel. Den har både virkad topp och strass och det är lite jag. Den kostar dock 449 kr så den är inte aktiv just nu men någon annan där ute kanske vill ha den just nu. Jag tycker att den är sjukt fin iallafall.

 

Av Sara Pedersen - 4 juli 2014 18:45

Åh, jag körde med bilen för första gången idag utan skylten och det kändes så sjukt bra. Skjutsade upp pappa på stan och så åkte jag och brorsan och badade.
Vilken frihet och rörlighet man får!

Av Sara Pedersen - 4 juli 2014 18:41

Kvarg med frysta bär är verkligen ett perfekt mellanmål en varm dag.

Av Sara Pedersen - 4 juli 2014 14:04

Här är den senaste videon på min youtubekanal. En collective haul.

Prenumerara gärna på min kanal!

https://www.youtube.com/user/goodmusicrulez


Av Sara Pedersen - 3 juli 2014 16:00

Firar med ett göra ett undantag och skämma bort mig med supergod glass.   

Köpte en burk med jordnötsmörglass från Gelatelli. Smakar exakt likadant som Ben&Jerry's men är hälften så dyr, haha.   

 

Av Sara Pedersen - 3 juli 2014 15:03

Nu äntligen så har denna tjejen också ett körkort!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards