Alla inlägg under augusti 2014

Av Sara Pedersen - 3 augusti 2014 16:46

Min första gemensamma haulvideo.   

Glöm inte att prenumerera!

https://www.youtube.com/channel/UCDQtuHjSkRjDFdetnmaUp3Q


Av Sara Pedersen - 3 augusti 2014 16:04

Det var verkligen jätteroligt igår och jag blev så otroligt glad över att få lite kvalitetstid med mina kusiner. God mat på det är ett plus i kanten men det bästa var verkligen sällskapet.
Längtar till bröllopet!

Av Sara Pedersen - 3 augusti 2014 14:38

Hej älsklingar!

Det blev ingen uppdatering igår men jag var inte tillgänglig för datorn, Nico var hos mig under dagen och sen så var vi på en födelsedagsfest hela kvällen och in på natten.   

Just nu så håller jag på att ladda upp en video som kommer upp här senare idag när både jag och Nico visar upp fynden från Valbo.

Här har ni en tjuvkik på vad jag köpte i fredags.   

 

Av Sara Pedersen - 1 augusti 2014 18:54

Efter en riktigt äcklig köpsallad så var socker ett måste för att kunna shoppa i flera timmar. Jordgubbscheesecake och en kopp kaffe. Gott var det iallafall!

Av Sara Pedersen - 1 augusti 2014 18:50

Idag så blev det en otrolig shopping! Det blir lätt så när det är rea i princip överallt.
En riktig tjejdag med Nico och senare väntar tacos, något glas med vin och sex and the city halva natten.

Av Sara Pedersen - 1 augusti 2014 09:30

Ny månad, nya Wanties!

Månadens lista ser ut så här.   

Jag vill ha en Mix&Go. De verkar väldigt praktiska och den rosa tycker jag är hättesöt. Just denna är från siba's hemsida och kostar 250 kr.

 

Jag vet att jag hade en jeanskjorta med i min wantislista för maj men jag vill ha en ljus och lite pösigare skjorta som lockar fram den lilla lilla lilla solbrännan jag fått hittills.

 


Ett kamerastativ skulle verkligen underlätta mina videor så enormt.. jag vill verkligen göra bättre ifårn mig på den fronten.

 


Jag älskar verkligen vristlänkar/vristkedjor men jag har nog inte använt någon på över två år.. Den lilla detaljen vill jag ha igen.

 


Och som alltid så är jag på jakt efter berlocker med matmotiv. Dessa två får jag förhoppningsvis tag på idag!  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards