Alla inlägg under augusti 2014

Av Sara Pedersen - 21 augusti 2014 18:53

Två paket kom idag och jag är så glad för det gick väldigt snabbt.

Nu är der bara paketet från lyko kvar och vågar man hoppas att det kommer imorgon! Vi får helt enkelt se.   Jag tjuvkikade i kartongen och det är verkligen jättesöta saker!

 

     

Av Sara Pedersen - 20 augusti 2014 20:30

De här kommer förmodligen upp senare i den uppkommande videon men tänkte ge er en liten sneak peak innan den kommer upp, vilket mest troligt blir nästa vecka.

Tre ansiktsmasker, oliv, choklad och vit choklad. Och så ett nagellack som jag skulle säga är vattenmelonfärgat.

Alla dessa kostade 10 kr styck.   

 

Av Sara Pedersen - 20 augusti 2014 19:15

x Äta på en av Gordon Ramsay's restauranger


x Jobba utomlands


x Dyka i tropiska vatten


x Hoppa fallskärm eller bungyjump


x Flyga luftballong


x Gå på karneval i Rio


x Kyssas vid Eiffeltornet


x Resa till Frankrike och se Monet's tavlor


x Gå på en bal eller en exklusiv middag


x Glidflyga


x Surfing


x Sova på en strand


x Äta sushi i Japan


x Stå under ett vattenfall


x Se en opera

 

Av Sara Pedersen - 20 augusti 2014 18:30

Vare sig vi vill det eller ej så närmar sig hösten och vintern men det positiva med det är de snygga kläderna.


Här har ni några hösttips ifrån mig!

Jag hittade en väldigt fin basic klänning som jag tycker skulle vara perfekt till hösten.

Denna finns att hitta på ellos.se och finns även i svart, svart/vit och lila.   

199 kr


Vad säger inte höst om inte snygga skor? 

Jag har ju en förkärlek till stövletter och till hösten så tycker jag att det ska vara brunt!

Dessa raringar hittar ni på bonprix.se och kostar 229 kr.

 


En tunnare jacka passar perfekt nu om de smått kyliga kvällarna och snart kyliga dagarna.

Denna är från Only och kostar runt 350 kr.

 


Och så klart så ska vi inte glömma den gosiga halsduken! Den stickade halsduken, vare sig det är en tubhalsduk eller inte, är never out of fashion utan lever vidare år efter år och denna höst och vinter är inte ett undantag.

Denna går att köpa på H&M och Hina tricot under det mer kyliga halvåret.

Om det är något som jag inte behöver detta år är nog halsdukar för jag har fler än vad jag hinner använda.

 


Av Sara Pedersen - 20 augusti 2014 16:37

Jag kommer aldrig att bli den som klarar av att äta 5-6 gånger om dagen men jag försöker att fylla på med energi när jag kan och ta mig ett mellanmål någon gång. Dagens mellanmål blev havreflingor, torkade äppelskivor, jordgubbar, kokos och lättmjölk och det var faktiskt mycket godare än vad jag först trodde att det skulle vara. MUMS!   

 

Av Sara Pedersen - 20 augusti 2014 14:51

Idag så har jag bestält lite saker från Lyko och Bluebox och jag hoppas att jag kan få mina paket innan helgen.   Har beställt allt möjligt smått och gott och jag kommer att visa er senare i en kommande video.

Puss!

 

Av Sara Pedersen - 19 augusti 2014 18:10

Idag så har hösten smugit sig på och regn och rusk har varit ett faktum... men då får vi se det positiva då jag kunde använda min nya jumpsuit! Det är en bandaoumodell och är i leopardmönster. Till den så har jag haft en kofta idag för annars blir det alldeles för kallt om armarna.   


 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards