Alla inlägg under augusti 2014

Av Sara Pedersen - 8 augusti 2014 15:29

Jag fick en jättesöt kjol igår och den blev ett jättefint tillskott till min garderob!

Det är en offwhite kjol som är längre bak och kortare fram med ett fint tryck. 

Denna med en fin svart topp, kanske ett par leggins ( svarta ) och ett par klackskor ( även de i svart ) och lite silvriga accesoarer... LOVE!   

 

Av Sara Pedersen - 8 augusti 2014 14:27

Gaaah, usch vad jag har uppdaterat dåligt ( 2 dagar är illa ) och jag ska försöka att uppdatera lite nu. Det är bara att hoppa upp i sadeln igen, eller hur?

Gårdagen spenderades med Nico och vi hade en väldigt mysig dag.   

Dessvärre så fick jag sjukt ont i magen när jag kom hem och låg mest på soffan hela kvällen... så idag har jag laddat upp med te, film och en massa bra mat som ska få min kropp i balans igen!

Annars så mår jag prima och längtar till nästa vecka för då sker en väldigt stor grej för mig och jag är så exalterad!   

 

Av Sara Pedersen - 5 augusti 2014 21:19

Som ni kanske vet så gick mina stövlar sönder i vintras och nu så har jag hittat ett par sjukt snygga på bonprix.

Höga stövlar med klack i mockaimitation.

Love them!

 

Av Sara Pedersen - 5 augusti 2014 20:38

Idag så träffade jag Jonte efter nästan en hel månad. Det är ju en mindre evighet med tanke på hur mycket man umgicks under skoltiden.

Vi tog iallafall igen lite tid med att gå lite på stan och ta en lättare fika i dryckesform... haha. Sen blev det lite simpsons, Family Guy och lite film.

Vi måste ses snart igen.

     

Av Sara Pedersen - 4 augusti 2014 21:18

NU evakueras Norberg på grund av skogsbranden i Sala. Det är inte långt här ifrån nu och min fråga är; kommer vi i Hedemora bli tvungna att evakuera om detta fortsätter? Röken har redan varit här ett tag nu.
Usch, det här är så himla obehagligt!

Av Sara Pedersen - 4 augusti 2014 19:15

Jag har tillslut testat en av yummyfruttismakerna och det blev cookies & cream med hallonsås ( mest för att det bara fanns den smaken på hemköp idag ) och den var väl helt okej antar jag. Mättande var den iallafall och jag fick inte i mig hela. 

Dock så tror jag att jag har lagt risifrutti bakom mig för nu tyckte jag bara att det var riktigt sliskigt.   

 

Av Sara Pedersen - 4 augusti 2014 18:43

Det känns som att jag lever på frukt just nu men det är något som lätt slinker ner när graderna stiger. Så i morse så gjorde jag i ordning ett varsitt glas med yoghurt och färsk frukt ( utom blåbären ) till mig och Tobbe. Tror dock att jag får hålla utkik efter ännu lägre glas för det blev väldigt mycket i dessa men det var verkligen jättegott!   

 

Av Sara Pedersen - 3 augusti 2014 20:30

Mitt nya beroende är nog ingen större hemlighet för får jag bara chansen så vet nog många vad det är som jag gärna gottar mig med.   

Aloe vera dryck och Pick&Mix nötter ( pistagenötter och mandelkross i mörk choklad för det mesta ) och det är ju så gott! 

Men så länge som jag inte mår dåligt så kommer detta lilla beroende att kvarstå!   

   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards