Alla inlägg under september 2014

Av Sara Pedersen - 30 september 2014 20:52

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Zoey Sayward

 

Av Sara Pedersen - 30 september 2014 19:34

Idag kom mamma hem efter att ha varit bortrest i en vecka och jag fick en present när jag kom hem från praktiken.   Kan ni gissa vad det är?

En kudde blev det faktiskt ( jag som har så få ). En rund och färgglad kudde som fick en plats på sängen. 

Jag älskar ju kuddar och kan sova på ett moln av gosiga kuddar om jag skulle vilja det.   

    

Av Sara Pedersen - 29 september 2014 20:48

Samtidigt som jag älskar att gotta mig i bakelser och olika drycker så vill jag även testa det mesta på den mer hälsosamma sidan med och en av dessa saker är Björkvatten från märket Sealand Birk. Det är då en dryck framtagen ur björksav och ska tydligen vara fullproppad av antioxidanter, mineraler och vitaminer.    Väldigt spännande om ni frågar mig och när jag ser denna nästa gång så ska jag nog köpa en flaska men då återstår frågan; vilken smak?    

 

Av Sara Pedersen - 29 september 2014 17:56

Hallå allihopa!

Just nu sitter jag och kikar runt på lite spännande recept som jag med stor entusiasm vill testa nu när hösten står och bankar på dörren som till exempel pumpkin spiced latte, det verkar spännande!   Samt att lite höstaccessoarer har fångat mitt intresse, hihi.   

Annars så har jag varit på praktiken hela dagen och det har varit väldigt roligt. Vi fick bland annat tårta idag och tiden har verkligen flugit iväg när vi suttit vid telefonen.

Det är verkligen jätteroligt att vara där! 

    

ATM

Av Sara Pedersen - 28 september 2014 18:09

Ansiktsmask, raggsockor, en kopp te och sitta nedgosad med en filt framför tv:n.

Av Sara Pedersen - 28 september 2014 17:14

 

Av Sara Pedersen - 28 september 2014 16:16

Jag glömde att uppdatera om gårdagskvällen mest för att jag var trött och hade i princip noll teckning. Iallafall så var jag på en överraskningsfets för min morbrors fru som fyllde 50.   

Åt massvis med smörgåstårta och det var bland annat dans och en musiktävling. Jag som chaufför blev dock väldigt trött runt midnatt så jag åkte hem tidigt efter att jag skjutsat hem några stycken, jag fick sedan ett samtal att jag kunde gå och lägga mig och kom i säng strax efter ett. Så länge har inte jag varit vaken på över en månad.   

Roligt var det iallafall.

   

Av Sara Pedersen - 28 september 2014 13:45

x Jag är känsligare än vad många tror.


x Jag sprider lätt ut mig.


x Jag försöker oftast att hitta något positivt i allt.


x Jag vill gifta mig i framtiden.


x Jag har förmodligen nickelallergi invändigt.


x Jag tvättar håret 1-2 gånger i veckan.


x Jag dricker inte läsk.


x Bakpotatis är den tråkigaste maten jag vet.


x Jag älskar att äta kall mat.


x Jag tycker inte om kräftor


x Jag säger alltid godnatt innan jag går och lägger mig.


x Jag är heltokig i läppbalsam och dylikt.

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards