Alla inlägg under september 2014

Av Sara Pedersen - 10 september 2014 18:59

Jag borde egentligen inte blogga idag med tanke på hur mitt humör bara sjunkit mer och mer idag men jag gör ett försök ändå!
Idag har sannerligen varit en dag som jag helst av allt vill glömma och aldrig prata om igen och det beror helt enkelt på griniga människor i min omgivning men vet ni vad? Det är faktiskt deras förlust som måste må så pass dåligt att man måste ta ut det på andra.
Och tänker jag så så känns det genast mycket bättre! Haha.
En annan sak som gör att jag kan se gulkanten på detta mörka moln som varit min dag, jag själv tycker att jag varit riktigt snygg idag, hihi.   



Av Sara Pedersen - 9 september 2014 20:15

Har jobbat idag samt varit på en arbetsintervju under de tidiga kvällen och på måndag så får jag reda på hur det gick. Det ska bli spännande.

Just nu så hoppas jag mest på att jag ska piggna till och bli av med denna snuva och allt halsont, kan knappt svälja snart.    

krya krya krya!

Ett bad kanske får avsluta kvällen?

   

Av Sara Pedersen - 7 september 2014 21:25

Efter fem koppar te, en lång middagslur och ett bad så känner jag mig redo för att sova och hoppas att jag käer mig bättre imogon är klockan ringer. hade gärna suttit uppe och tittat på Indiana Jones men den slutar så himla sent och jag har alla på DVD i vilket fall.   

Imorgon väntar nya utmaningar på praktiken och jag längtar verkligen, det är så himla roligt!

 

Av Sara Pedersen - 7 september 2014 16:08

Gårdagens inköp plus lite extra.   

Glöm inte att prenumerera!

Av Sara Pedersen - 7 september 2014 14:30

Något som jag verkligen vill ha till vintern i år är ett par öronmuffar. Det är supergulligt och förstör inte håret.   

Detta är en av mina must haves inför vintern!

 

Av Sara Pedersen - 7 september 2014 12:40

Är lite smått förkyld idag och halsen ska vi inte ens prata om just nu.... så jag har laddat upp med te och lite andra godsaker och har bäddat ner mig till reprisen av fångarna på fortet. Blir nog en film efter det eller kanske en middagslur, är så trött att jag nästan blir rädd. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu.

 

Av Sara Pedersen - 6 september 2014 21:20

Denna lyssnar jag på nu och tänker tillbaka på sommaren.   

Av Sara Pedersen - 6 september 2014 17:51

För det första så ber jag om ursäkt för att det blivit så dåligt uppdaterat men då jag nu är på praktik från 8.00 till 16.15 på dagarna så finns det inte så har jag väldigt lite bloggmeterial.

Men idag iallafall så blev det lite shopping och mer detaljerad upvisning kommer senare i en video!

 

   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards