Alla inlägg under september 2014

Av Sara Pedersen - 6 september 2014 17:01

Köpte med lite sushi hem till lunch idag och det var riktigt gott. Det känns som en evighet sen som jag åt det sist så det var väl på tiden.   

   

Av Sara Pedersen - 4 september 2014 19:39

    

x  Jag älskar att få massage.


x Jag har aldrig varit på en ¨riktig¨ date.


x Jag vill ha en photoshoot på en karusell.


x Jag har aldrig campat i hela mitt liv.


x Jag älskar body lotions från Victoria's Secret .


x Jag blir illamående av lukten av nya skor.

 

Av Sara Pedersen - 3 september 2014 20:41

Detta är så otroligt sött att man nästan får diabetes av att bara titta på det.

Chokladdopppade jordgubbar som du sätter på en pinne för att de ska likna en bukett. hur gott måste inte detta vara!?

Det riktigt vattnas i munnen.   

Vilka tyckte ni såg godast ut? 

       

Av Sara Pedersen - 3 september 2014 20:17

Min kropp hållrt på att ställa om sig efter nya rutiner och då jag gåt upp 06.15 så innebär det automatiskt tidigare kvällar. Äter gör jag även hela tiden nu gör att ständigt vara på alerten och då hjälper det absolut med gratis kaffe  och frukt.   

Utöver det så har det varit en toppendag på praktiken och jag längtar tills imorgon! 

 

Av Sara Pedersen - 2 september 2014 21:00

Ett klockinköp har lockat mig ett tag och då är det guld som lockar mest. Jag har då tagit fram tre stycken som jag skulle kunna tänka mig att ha men den som lockar mest är den tredje och är en Betsey Johnson.   Den är nog den som återspeglar mig mest av dessa trots att jag tycker att alla är jättefina.   

 

Av Sara Pedersen - 2 september 2014 20:30

Jag är inte säker på om dessa finns att köpa i Sverige än men de var lite roliga tycker jag. Kan aldrig tänka mig att dessa ger färg över huvud taget då det är väldigt starka färger men om de är bara lite liknande de andra så smakar de säkert jättegott!   

 

Av Sara Pedersen - 2 september 2014 19:33

Nu har andra dagen på praktiken gått och jag måste säga att jag tycker att det är hur roligt som helst!
Jag trivs verkligen jättebra och hoppas att jag kan få många nya vänner där. Det känns som att jag kan bidra med något där och vill verkligen lära mig mer om hur det fungerar i ett sådant företag. Så spännande!

Av Sara Pedersen - 1 september 2014 17:27

Månadens lista blev lite ändrad då det var tänkt att vi skulle åka och handla på lördag för att pappa vill ha en juivepress och jag måste köpa vinterskor men som det ser ut nu så verkar det inte bli av... jaja, dumt att sura eller hur?   

Här är månadens lista men det brukar oftast bli helt andra inköp under månadens gång, hihi.   


Sen jag testade min andra jumpsuit så har jag velat ha en svart med som är mer diskret. Denna är från bonprix och är inte alltför dyr.


 

Denna vågtång vill jag ha sen jag lånade en likadan av Nico. Den kostar ca 400 och är från OBH Nordica.


 

Jag vill verkligen ta bättre bilder till bloggen och denna tyckte jag så väldigt cool ut, en systemkamera och en digitalkamera i ett, det kan ju inte bli bättre!


 

Sist men inte mist så vill jag fortfarande ha ett läppstift från YSL.     

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards