Alla inlägg under oktober 2014

Av Sara Pedersen - 24 oktober 2014 18:14

Nu har jag testat alla bounce ball sorter som jag köpte och nu kommer en topplista med var jag tyckte om dem från toppen till botten!   


1. Coconut & Macademia var helt klart den absolut godaste av allihopa. Men det kanske inte är så konstigt då jag älskar kokos.

2. Peanut är en stark tvåa. Riktigt god!

3. Spirulina & Ginseng var den första som jag testade och blev faktiskt positivt överraskad då jag trodde att den skulle vara äcklig men det var den inte.

4. Almond var helt okej faktiskt, en väldigt ¨safe¨ smak.

5. Cashew & Pecan var inget speciellt enligt mig. Det var ingen favorit och lite tråkig i smaken.

6. Fudgie Walnut tyckte jag sämst om och det kan bero på att jag inte tycker om valnötter i grunden, de är alldeles för bittra för mig.

Vilken är er favorit?   

 


Av Sara Pedersen - 23 oktober 2014 20:54

Jag har nog med body butter som räcker över ett år framåt men åååhhh vad jag vill ha body ¨buttret¨ Vanilla Swirl Cupcake från happiness is!    Det luktar säkert jättegott!

 

 

Av Sara Pedersen - 23 oktober 2014 20:30

Hej allihopa!

Idag känner jag mig faktiskt lite bättre och nu vill jag bara att helgen ska komma så jag kan lägga mig på soffan och sova i tre dagar, så trött är jag just nu.   

Känner mig inte lika energisk som jag brukar vara och det syns även på mig. När jag är frisk och kry så gömmer jag mig i en stor, svart tröja. Men man klär sig ju efter hur man mår, eller hur?


 

Av Sara Pedersen - 22 oktober 2014 22:20

Usch så ont i halsen jag fått... inte roligt alls... längtar till den dagen då jag vaknade och faktiskt känner mig helt frisk! Te hjälper absolut och tyvärr så kom jag på att jag har kokosglass i frysen alldeles för sent. Det hade verkligen varit skönt ( för att inte tala om gott ) för min ömma hals.
Nu är det iallafall dags att sova och hoppas på att det känns bättre imorgon!

Av Sara Pedersen - 21 oktober 2014 17:43

Medan alla andra skickar efter halloweenkostymer från nätet så har jag faktiskt planerat för någon månad fram och har nu beställt hem en klänning som jag ska ha under julhelgen och eventuellt på julbordet som vi går på varje år.   

Jag har inte bestämt mig än om vad det blir för accessoarer till då den är ganska så enkel men det hinner jag komma underfund med, hihi.   

 

Av Sara Pedersen - 20 oktober 2014 19:28

Något som jag verkligen älskar och tycker är sjukt mysigt är doften av nybryggt kaffe, det väcker bara bra minnen hos mig.   

Så idag när det blev lite snabb shopping efter praktiken så köpte jag ( förutom ansiktsmasker och en ny doftgran ) doftljus med doft av kaffe och hasselnötscappuccino från märket Aura. Jag har inte tänt dem än men de luktar väldigt gott genom förpackningen.   

 

Av Sara Pedersen - 20 oktober 2014 18:53

 

Av Sara Pedersen - 19 oktober 2014 21:34

Nyduschad, har gjort i ordning matlådan ( för andra gången idag då den blev uppäten ) och är redo för sängen!

Under kvällen så har jag varit hemma hos Nico och förutom att jag råkade rulla ur hennes säng och nästan krossat en fönsterruta med en tvättställning så lagade vi en jättegod middag och det var så mycket som en tacotårta. Lite knepigt låter det men det är verkligen supergott och jag hade tänkt lägga upp receptet vid ett senare tillfälle.   

Tack för ikväll Darling och godnatt!

       

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards