Alla inlägg under oktober 2014

Av Sara Pedersen - 1 oktober 2014 21:15

Det känns som när man gick i sjuan igen när man nu tagit en bild på toaletten, illa, haha.   

Men trots det så kommer nu en dagens outfit trots att inte allt syns!


Klänning - Från en marknad.

Tunika - JC ( om jag inte minns fel, det var väldigt länge sedan ) 

Halsband - Arvegods

Armband - New Yorker ( trots att det är vänt åt fel håll och att man i princip bara ser låset )


Det som inte syns är ett par tights från Gina Tricot och ett pr skor från Skohuset.

 

Av Sara Pedersen - 1 oktober 2014 20:04

Det var två minusgrader idag.... TVÅ MINUS!!!
Jag som hatar att frysa envisas dock fortfarande med sommarklänningar, att jag har termotights under är en helt annan sak, haha.
Varför kan man inte få uppleva en sådan höst som visas i film istället för den dimmiga och frosttäckta tillvaro som just nu är ett faktum.

Burrrrr!

Av Sara Pedersen - 1 oktober 2014 19:21

Nu är det oktober! Snart är det faktisk halloween och jag ska ge mig på en pumpa har jag bestämt.   

En ny månad innebär även att min wantieslista kommer upp och denna månad är inget undantag!



Vi börjar med att jag vill ha en ny kaffetermos eller resetermos, vad man nu föredrar att kalla det. Den förra jag köpte var hur fin som helst men läckte och förstörde även en väska... Iallafall så vill jag ha en ny så att jag kan ha med mig kaffe och smoothies i bilen helt enkelt.   

           


Nästa sak är att jag vill ha en till pläd. Och inte vilken pläd som helst utan jag vill ha en vit och jättelurvig pläd. Sååå gosigt!

   


Den tredje saken denna månad är att jag vill ha ett läppbalsam från Oriflame med kokosdoft/smak. Jag kikar in på deras sida varje dag efter något rabatterbjudande, haha.   

 


Brow Artist Plumper från L' Oreal är något som jag vill testa. Jag färgar ju mina ögonbryn och jag tycker att det är fruktansvärt tråkigt... om denna är bra så vill jag verkligen testa den!

 


Sist men inte minns så ät det ett par vinterstövlar som jag såg på Eurosko sist jag var och handlade. De är verkligen jättesöta!

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards