Alla inlägg under januari 2015

Av Sara Pedersen - 29 januari 2015 19:42

Jag tipsar om 4 produkter aom får vintern att bli lite lättare för ditt ansikte!   


Av Sara Pedersen - 28 januari 2015 19:23

Hej allihopa! Busy day? Idag så har jag jobbat hela dagen och det känns bra att få lite gjort. Jag ska även jobba hela dagen imorgon sen så får vi se om jag kanske är blir ledig på fredag, jag får liksom förfrågan att jobba dagen innan. 

Men jag tycker att det är jätteroligt! Idag fick jag göra trolldeg, massvis med kramar och jag fick även en teckning, gullungar!   

Nu väntar jag mest på att klockan ska bli 21.00 så att The mysteries of Laura kan börja någon gång. Sjukt bra serie för övrigt så om ni inte har kollat in den, do it!

 

Av Sara Pedersen - 28 januari 2015 17:07

 

Av Sara Pedersen - 27 januari 2015 20:13

Denna video är från mycupcakeaddiction och är nästan beroendeframkallande. 

Det ser så gott ut!

Något att testa till sommaren kanske när solen steker varmt och milkshake är något av det bästa som finns.   

Av Sara Pedersen - 27 januari 2015 19:09



 

Av Sara Pedersen - 27 januari 2015 12:16

Det är helt underbart idag!

Klar himmel, mild temperatur och solen som faktiskt värmer lite. Passar på att absorbera lite väl behövd D-vitamin innan jag ska iväg och jobba.   

Av Sara Pedersen - 26 januari 2015 18:41

Idag så har jag delvis varit rosa, det ni!

Jag hade faktiskt tänkt att använda rosa lite mer då det är en utstickande färg and I love colours! 

Jag har passat på att kika igenom min ( och mammas ) garderob idag efter något fint som jag kan ha på mig nästa vecka och det stod tillslut mellan min studentklänning och denna rosa kjol/klänning.   Det blir nog rosa nästa vecka. 

Kanske även denna får följa med utomlands om jag inte hittar en annan som jag hellre vill ha.   

 

   

Av Sara Pedersen - 26 januari 2015 16:05

Tro det eller ej men jag lever! Det skulle man inte kunna tro med det halsontet som jag haft de senaste dagarna men jag kämpar på! Så nu efter en lång dusch, en ansiktsmask och en massa vatten med honung och ingefära så börjar jag piggna till igen.   

Ska se klart på Family Guy och ta en till kopp efter det så kanske halsen är bra när jag ska jobba imorgon!

 

Ovido - Quiz & Flashcards