Alla inlägg under februari 2015

Av Sara Pedersen - 28 februari 2015 14:08

Efter en uppfriskande promenad så lutar jag mig tillbaka med en återfuktande ansiktmask med aloe vera, något avsnitt an Castle och en Witamin Well Drive med smak av päron och ingefära innan vi ska iväg ikväll. 

Ska nog ta något lätt att äta också innan vi ska iväg på middag annars så får jag bara ont i magen.   Vi hörs av senare!

   

ATM

Av Sara Pedersen - 28 februari 2015 13:26

Passar ta en promenad i det fina vårvädret med Cozmo! Man skulle inte kunna tro det men det är faktiskt hela 12+ ute, helt otroligt egentligen och jag längtar efter sommaren!

     

Av Sara Pedersen - 27 februari 2015 20:59

Snart är denna dag till ända och visst var det väl varit en bra dag?    Det blev en massa fina inköp idag och det kommer upp en video där jag visar upp dem på torsdag nästa vecka men känner jag mig själv rätt så kommer jag nog att visa upp det mesta här på bloggen innan dess.   

Nu till kvällen så har vi ätit lite ost och kex och det har även blivit en cider till det med.

Jag ser faktiskt fram emot att lägga mig ikväll för igår natt var första natten på hela veckan som jag sovit bra och jag längtar till ytterligare en natt med oavbruten sömn. Imorgon så hoppas jag att jag vaknar utvilad och sen till kvällen så ska vi iväg på kortkväll med god mat och dryck, mysigt! 

 

Av Sara Pedersen - 27 februari 2015 17:20

Grönt te ska ju vara väldigt bra att dricka om man nu vågar säga det för enligt alla tidningar så får man ju cancer av ALLT men när jag såg denna flaska så kunde jag inte låta bli att testa den. Flaskan är iallafall jättefin och teet smakade mest bara honung så det var ju helt okej!
Denna kan jag tänka mig att dricka flera gånger och är nog väldigt läskande om sommaren.   

Av Sara Pedersen - 27 februari 2015 16:06

Mina smaklökar dansar tango, seriöst!

Det var verkligen sjukt länge sedan som jag åt sushi ute och som alla vet så smakar den bäst när man äter ute ( alternativt gör den hemma ) för den som man köper med hem från butik känns inte lika exlusiv trots att det är samma ställe som gjort den. Iallafall så blev det sushi idag medan de andra var och fixade nya pass och jag njöt fullt ut!   

Vilken är er favoritsushi-bit? Min är nog faktiskt en California roll just för att de är så krämiga, sen så gillar jag laxen bäst efter det, Annars är avokado också väldigt gott.. och laxtemaki... jag tycker om de flesta faktisk men kanske inte sjögräsbiten, visst den går ann men inte mer än så.   

 

Av Sara Pedersen - 27 februari 2015 15:44

Hello Darlings! Jag hoppas att ni har en minst lika bra fredag som jag har. Jag kom nyss hem från en rejäl shoppingrunda och har spelat in en video till nästa vecka.
Men för att ni ska få se lite innan videon så får ni en Sneak peak på det som jag köpte på Ica Maxi.
Badbomber, mintgröna blockljus, en body mist från Victoria's secret och 4 böcker från deras bokrea.

Av Sara Pedersen - 26 februari 2015 14:18

  


Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards