Alla inlägg under mars 2015

Av Sara Pedersen - 11 mars 2015 16:09

Hej på er! Hoppas att ni har det bra idag. Jag har rätt runt och gjort lite allt möligt under dagen. Var ute med Cozmo innan 10 idag och åkte sen en snabbis till ica för att köpa en burk med Ben&Jerry's cinnamon buns ( som var delicious ), jag har fått mitt paket med läppstift, spelat in två videor som kommer upp imorgon och nästa vecka och så gick jag en riktigt skön promenad under eftermiddagen, helt underbart!   Sådana här dagar vill jag ha fler utav.

 

Av Sara Pedersen - 11 mars 2015 13:47

Detta är verkligen en av de godaste smaken som kommit till Sverige, så himla god!
Jag ångrar inte en sekund att jag köpte denna, min mage håller kanske inte med mig då den inte alltid uppskattar en halvliter glass men jag kunde inte bry mig mindre! Jag älskar denna och kommer absolut att vara uppe på min topplista vad gäller Ben&Jerry's smaker.   

Av Sara Pedersen - 10 mars 2015 18:10

Titta vilka fina cappuccinokoppar jag köpte igår, I love them!   

Nu blir det nog lite gokaffe någon dag framöver ( fast när jag dricker kaffe hemma så blir det oftast gokaffe, hihi    ).

 

Av Sara Pedersen - 10 mars 2015 15:09

Jag är officielt besviken på en aloe vera dryck ( igen ) för denna var inte alls god. Personligen få tycker jag att det mest logiska för denna smak skulle vara att det bara skulle vara riktigt kokosvatten med aloe vera bitar men i denna så är det kokosarom i och jag tycker att det smakar plast, urk.

Nej, denna var inte alld något för mig så den hamnar i min bottom three tillsammans med persika och fläder.   

 


Av Sara Pedersen - 9 mars 2015 22:56

Gaaaahh, nu har jag spenderat pengar igen... nu får det vara nog, efter idag så blir det ingen mer shopping innan april!

Kommer ni ihåg läppstiften från Nyx som jag bloggade om förra månaden? Macaroon lippies? Nu har jag beställt hem två av dem plus ett av deras matta läppstift som jag har velat ha så sjukt länge. Reor är riktigt farliga ibland och just nu så vet jag inte riktigt hur jag känner...   Jag var superglad när jag beställde dem eftersom att jag letat efter hur länge som helst men efteråt så kändes det inte lika bra. Jaja, har jag ändrat mig när de kommer så kan jag ju alltid returnera eller kolla om någon bekant skulle vara mer intresserad av dem än vad jag är.    

 

Av Sara Pedersen - 9 mars 2015 22:14

  

Av Sara Pedersen - 9 mars 2015 21:36

Om ni vill se flera videor som denna så gå in på Gemma Stafford's youtubekanal!    

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards