Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Hade en riktigt kul dag.... tack för att du förstörde den...

Av Sara Pedersen - 9 februari 2012 16:51

Det blev lite flumm idag efter lunch och det var så himla kul   det började på idrotten då vi skulle spela innebandy ( och jag är jätterädd för den lilla, vita bollen ) och då hade som tur var klassen som var före oss glömt att plocka ner ett volleybollnät, vilket resulterade med att vi som inte ville spela den hemska innebandyn fick då spela lite volleyboll vilket var det roligaste vi gjort på länge   det blev flummvolleyboll om man säger så och bollen flög i alla riktningar. jag kan faktiskt säga att jag tycker att jag är duktig på volleyboll så det var väldigt roligt, när det då var två menuter kvar så sa vår lärare ( som spelade med det andra laget ) Nu nollställer vi, vi kör först till fem och förlorarna plockar ner nätet. och med vårats lag extrema skicklighet och taktik med hjälp av Jolantas überräddningar och Elias monsterservar så vann vårat lag ( yay )  

sen på den estetiska kommunikationen efter idrotten så fick vi reda på att vi faktiskt ska göra en flashmob   så det fanns en anledning till videon på fbsidan. så vi brainstormade den lektionen och ska gå vidare imorgon men alltså, hur häftigt är det inte att genomföra en flashmob?? det är ju så himla coolt!!!  


och sen kom man hem....... och det första man får slängt i ansiktet är en stor jävla utfrågning till varför man inte var till tandläkaren igår... ursäkta?! men har någon sagt till mig att jag skulle till tandläkaren eller?! fick jag läsa det där brevet?! nä, precis det fick jag ju inte och det är ju ingen stor grej att missa sin tid hos tanläkaren?!..... så visst blir man lite sur för att det har i grunden varit en sådan där dag som jag skrev imorse men jag trodde att det gått över efter min awsome dag i skolan men det slog alltså om så fort och då blir det ju inte bättre för att alla retas och håller på.. är du sur? är du sur? är du sur? är du sur?

LÄMNA MIG IFRED, FÖR FAN!!!  låt mig bara få sitta ensam en stund så jag kan få lugna mig och samla tankarna i stället för att tracka mig..... 

ursh.. jag hatar att hetsa upp mig över småsaker...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards