Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

suck.....duktiga jag... not..

Av Sara Pedersen - 14 februari 2012 10:00

jag gjorde inte ett dugg igår.... vilket inte är bra för jag har massor att göra!!! men jag orkar bara inte.... är så totalt utmattad så fort man kommer hem så man nästan somnar så fort man sätter sig ner... gjorde ingenting på engelskan som jag ska redovisa imorgon!!! spanskan har jag skrivit samma 21 ord flera gånger fast på olika papper,  spanskaglosorna ska vi inte ens prata om.. det enda jag gjorde igår var att läsa två sidor i Flugornas herre (som för övrigt är världens tråkigaste bok ) och lyssna in musik och lära mig låttexter så våran körledare inte får ett utbrottt för att vi inte kan låtarna och konserterna är nästa vecka.

plus så glömde jag fråga om jag kunde få sova hos Sandra nästa vecka så man inte behöver bli upphämtad kl 9 på kvällen. vi tänkte att jag kunde sova hos henne istället eftersom hon bor i närheten och ska få skjuts in dit morgonen efter och vi ska vara där ganska tidigt då hade vi tänk se på en film på kvällen som jag inte alls kommer ihåg vad den heter men den har ett konstigt namn    så jag får helt enkelt fråga idag när jag kommer hem, eftersom vi får sluta tidigare idag (   ) så kommer jag nog hem ungerär samtidigt, kanske ska smöra lite och ta hand om disken så kanske hon går med på att sova, vi är ju ändå lediga ifrån skolan så jag ser inget problem med att sova de två dagarna   hoppas verkligen att jag får   för jag tror att det skulle bli jättekul  

skriver mer senare   

see ya        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards