Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Jag vill, jag vill, jag vill!!!!

Av Sara Pedersen - 18 februari 2012 14:16

Åh, jag har en sådan jävla tatueringsnojja så det är inte sant!!! jag har inte ändrat mig utran nu vill jag tatuera mig mer än någonsin   är så sjukt peppad!!! dock så återstår det ett helt år innan jag och Sandra sticker till Ludvika och skaffar tatueringer.

Funderar på om jag ska skaffa 2 stycken på en gång eftersom jag tänker tatuera mig i svanken och då kommer ju jag inte kunna se den, så jag funderar på om jag ska göra en till på en gång som även jag kan se   på vristen kanske? fast den egentliga frågan då är ju; vad ska man tatuera då? för jag tror att det blir lite mycket om man han not-motiv då också   funderar på sådana där slingerväxter som på halsen på ibanezgitarren som jag la upp för ett X antal inlägg sen eller något som liknar det i allafall  

vill tatuera mig nu.... jag vet att jag låter ivrig men jag har alltid älskat tatueringar och bestämde mig otroligt tidigt för att jag skulle tatuera mig och nu när det börjar närma sig leder mina tankegångar ofta till tatueringämnet   men tatueringen får inte vara för stor för då ser det bara hemskt och extremt osmakligt ut, men något litet i alla fall   skulle också kunna tänka mig att ha en likadan tatuering som Rihanna har i nacken, fast på vristen då då, det skulle också bli snyggt.

jag vill tatuera mig nu.... jagvilljagvilljagvill!!!!!!!!!

ursh vad jag låter gnällig  

Har ni några andra förslag? för det finns ju så extremt mycket att välja på.     

 
 
Ingen bild

Vet

18 februari 2012 16:55

De flesta professionella tatuerare tatuerar inte svanken förens personen ifråga är 25 år ungefär. Då man kan ångra sig vid en förväntad graviditet. Med tanke på att den kan bli otroligt ful när huden sträcker ut sig samt att man inte kan få bedövning.

Sara Pedersen

19 februari 2012 09:04

jaha :P då blir det väl på vristen istället =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards