Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Big Brothers pr-bluff

Av Sara Pedersen - 22 februari 2012 15:37

Sitter och läser Expressen på nätet och hittar en artickel om big brother där de erkänner en stor pr-bluff. Ni har väl alla hört om kvinnan som gick in i bigbrother huset som bara hade tio veckor kvar innan hon ska föda sitt barn. Hon var där i 16 tmmar. Hon hade fått skriva på ett kontrakt då hon skulle få 10 000 kr för att medverka i programmet i 16 timmar eftersom att de visste att de skulle få bra tittarsiffror.

Och tidigare års skandaler, med dömda deltagare, aggressiva utbrott, nazisthälsningar i huset, och självmordförsök efter medverkan har inte skrämt produktionen utan det är helt tvärt tvärtom!!!!!!!!

I år finns flera dömda bland deltagarna. Allt ifrån rån, misshandel och narkotikabrott till ofredande och utköp av alkohol finns med bland domarna!!  

Vad är det dom tänker med?  

Jag har faktiskt sett en bit av första avsnittet på nätet nu och de frågade folk på stan varför de tittar på big brother och tolvåringar svara ¨det är roligt¨..... ni kan ju inte mena allvar. En tolvåring borde inte ens få se på Big Brother    snacka om att forstöra deras barndom och de ska kolla på ett program som bara visar när delatagarna, super, festar och har sex.....

Nej, säger jag bara.... nej

vill ni läsa artikeln så tryck på länken


  http://www.expressen.se/noje/pr-bluff-nar-big-brother-blev-ett-bb/

 
 
Ingen bild

bb-fan

22 februari 2012 16:57

Fast det som gör BB roligt är ju att de får en massa uppdrag att genomföra, de festar "bara" på söndagarna..
Att det är folk med kriminell bakgrund är ju inte så bra dock.. Men de är ju kontrollerade 27/4 iaf :P
Jag tycker att det finns värre program än bb, de är trots allt där inne frivilligt.. :)

Sara Pedersen

23 februari 2012 07:17

Det finns värre program än BB helt klart men det är inte ett av mina favoritprogram om man säger så :)
dock så klarar jag verkligen inte av Hanna W vilket då gör det hela lite värre..
men det är bra att alla inte gillar samma program för om det var så så skulle det bli extremt tråkigt :P om alla hatade BB skulle ju ingen prata om det för det måste ju också finnas de som försvarar programet.
Hoppas du får en bra dag =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards