Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Övernattningen del 1

Av Sara Pedersen - 2 mars 2012 18:23

Tja, nu är man hemma efter att ha varit med min lilla Elin sen i onsdags. Kan ju berätta vad vi gjort   

Som sagt så började allting med att vi skulle bada, vilket var väldigt kul. Elsa var ju också med och då blev det att hjälpa henne lategrann eftersom att hon inte riktigt vill simma själv fastän hon kan.. men man kunde i allafall  hoppa fran hopptornet två gånger   efter att vi badat så åt vi lite så då blev det lite brownie och den nya lokasmaken, den är faktiskt god och sen så hade elin med sig frystorkad glass ( ! ) och det var som en kaka   det var lite konstigt met gick att äta det med.

 Som ni ser så ser glassen ut som en kaka och den var stenhård   

Eftre det så gick vi en runda på stan med hur många väskor som hälst och sen skulle elin träna.... så jag tittade helt enkelt på när hon tränade... i över två timmar.. och sen så skulle hon på en träning till efter det så det blev det två timmar till... yay....

jag roade mig då med att använda elsas tatueringspennor och ritade lite på min arm men det får ni inte någon bild på för det är det fulaste jag någonsin ritat  

Vi kom väl hem till mig kvart i nio ungefär och då åt vi och så skulle vi börja se på house och det första som vi konstaterade var vilken dålig färg det var i första säsongen... vi såg bara en disk för runt elva så sov både elsa och elin ( elsa fick också sova kvar eftersom de var tvungna  att låna ut bilen ) så jag fick väcka dem och säga att det var dags att sova.

Dagen efter så gick vi upp vid tio ungeräf och var ute större delen av dagen så vi stack till lekparken och bara satt på gungorna och umgicks  

   

lite bilder på elin från lekparken  

sen så skulle de på träning igen men jag skaffade mig lite sysselsättning den här gången och tog med mig en bok men jag övergav snart boken och försökte lära mig lite nya låtar istället   

fortsätter skriva senare.... jag måste hjälpa till med maten....     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards