Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

jaaa vi fattaaar det nuuuu..

Av Sara Pedersen - 7 mars 2012 06:55

Jag har träningsvärk i magen sen vi gymmade igår, och vi ska även gymma på torsdag och fredag, det kommer bli skoj   

sattsar på att friskna till nu, ska ta en vaccinationsspruta nästa torsdag och då får man inte ha feber och förhoppningsvis så får jag inte feber avden för jag ska på körhelgen fredagen och lörsagen efter och det vill man inte missa   Vi började på nytt arbetsområde igår på samhälleen och min grupp ska nu göra ett fördjupningsarbete om Frankrikes politik och styre och jag har lärt mig att att använda Power Point och det var väl på tiden. Har aldrig gjort en powerpoint presentation förut så vi får se hur det slutar    

Jag tror att jag börjar fata matten igen och det är extremt bra med tanke på att vi har matteprov nästa onsdag   man har börjat tänka på de Nationella proven nu och man har ställts inför en tanke: tänk om man inte klarar det?   vet att man inte ska tänka så men ibland är det svårt att inte göra det... 

Lite grejs som hände igår var väl att alla blev hysteriska på spanskan när det kom ut på fb att Rihanna kommer till P&L i år, visst jag tycker också att Rihanna är asbra men att reaktionen skulle ske och att minuten nästa kan läsa det på fb när iaf hälten av alla man känner skriver det... man kände bara efter någon minut; jaaa vi fattaaaar.....

lite annat.. hm.. det hände inte så mycket mer igår om det imte räknas att jag fick reda på att våran engelskalärare gav en vän fel på ett prov för att Läraren trodde att sverige var en republik..... vet inte vad hon tänkte då en sverige är en monarki.. och det borde väl lärarna ha koll på.....

Jag blev lite stressad på morgonen igår när man satt vid datorn snäppet för länge så jag glömde mässan hemma, det gjorde dock ingenting men idag måste jag nög ha mössa annars kommer mitt hår att frysa eftersom det fortfarande är blött sen jag duschade imorse   

Nu ska man göra sig i årdning för dagen men det blir inte så mycket, en lite lättare sminkning bara för annars kommer det se fult ut efetrsom jag i princip bara har svart på mig idag, så blir det när ma har lite brist på fantasi och svart funkar alltid   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards