Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Man blir glad

Av Sara Pedersen - 13 mars 2012 06:48

Det händer bra saker den här veckan och det blir man så glad av    Matteprovet är framflyttat och tur är det eftersom att jag inte kan något... engelskaprovet blev ochså framflyttad, till samma dag som matteprovet faktiskt och de lektionerna ligger efter varandra.

Idag är våran svenskalärare borta men vi ska till svenskan ändå för att vi ska bli informerad om de individuella valen. idag ska vi gymma på idrotten och det är ju kul  

hm... försöker komma på något mer roligt.. Det är ju som vanligt kör på onsdag och sen har vi körhelg till helgen   men det kommer bli tajt att ta sig dit... vi ska vara där fem, jag slutar skolan tio över fyra och då går jag hem, vilket då tar runt 20 minuter kanske och då är man hemma halv 5  och då ska man helst äta eftersom att det inte blir mat fören ganska sent med kören... jag får helt enkelt tigga till mig lite hämtning efter skolan på fredag så man hinner  

och eftersom jag ska på kärhelg så flyttar vi fram mitt besök hos vårdcentralen eftersom att jag inte vill riskera att få feber av sprutan när jag ska på körhelgen   

Det är så sjukt fint väder nu!!!! och det är bara mars!! igår kunde man gå utan jacka och man frös inte   och det är så otroligt kul att vakna upp och se sol och blå himmel utanför fönstret   jag menar, vem blir inte glad av att vakna och se det här utanför fönstret?

Man känner verkligen att våren är påväg och det finns knappt någon snö kvar alls nu   och då har vi ännu en kul sak som händer, de ställer in våran skiddag   det finns ju ingen snö så då kan man inte åka skidor   vilket passar mig utmärkt eftersom jag verkligen inte gillar att åka skidor  

Nu: frukost        

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards