Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Idag/ igår

Av Sara Pedersen - 22 mars 2012 06:42

En sak som är dålig; jag är väldig trött just nu efte ratt jag haft problem med att somna igår.

En bra sak: vädret igår var helt underbart.

En dålig sak: jag ska vaccinera mig idag och jag är überbervös eftersom jag inte är särkilt bekväm med sprutor.

En bra sak: föreställningen igår var asgrym!!!!!   

( det kommer en varning nu, detta kan bli långt )


Gårdagen var den roligaste sen körhelgen, jag skrattade så otroligt mycket   flummhumöret började efter skolan när jag, Sandra och Julia gick och käkade efter skolan, detvar från början tänkt att vi skulle äta pizza men eftersom att vi är lite trötta på pizza sen förra veckan så blev det hamburgare istället. visst McDonalds är verkligen inte det godaste man kan äta när man är ute men det är helt okej faktiskt, plus att de har inrett McDonalds så himla fint här i stan. Och så kan man ju sitta där väldigt länge fastän man ätit upp. vi slutade alltså skolan halv 4 och skulle samlas runt kvart i 6 så vi hade över två timmar på oss att äta och helt enkelt döda tid. och efter att vi ätit så tänkte vi slå på flummsidan så vi klättrade upp och lekte i mcdonalsd-rutshkanan  

       


Ja, det var bilderna som jag tog igår från lekplasten, det blev några stycken och om ni ville veta så har jag ett brännmärke på handleden som jag fick när jag åkte i rutshkanan   men jag kan ju säga att vi hade väldigt, väldigt, väldigt roligt   sen när vi gått tillbaka till Estet, som är våran lilla egena byggnad som ser ut såhär.

Och när majoriteten av klassen var där så nådde vi en ny nivå av flumm då alla satt och började sjunga riktigt överdrivet på introt till Trazan och Banarne     vi sjöng också på Olyckan och då kan ni ju tänka er hur mycket vi skrattade  

sen när vi väl kom iväg så åkte jag,Sandra Julia och Elias i samma bil med en av våra lärare och då blev det mer skratt och lite medsjungning till låtarna som spelades på rockklassiker.

och det var ju så otroligt varmt och fint ute igår så man kunde ju helt utan problen gå uatn jacka. inte ens när solen gått ner så blev det riktigt kallt   

när vi väl kom in så fick vi våra biljetter och så fick vi stå där och vänta tills de öppnade in till själva teatern.

 

Föreställningen vi såg hette Undermän och de var så otroligt bra   de spelade musik, lyfte 32-kilosvikter som om det inte vore någontig, de snurrade i stora ringar, jonglerade med hur många jongleringskäglor som helst och de gjorde akrobatik-trick så man blev helt mållös   och så var det lite komiska inslag också. Jag har aldrigt skrattat så mycket någonsin när de försökt stämma en minigitarr, det var ju en del av showen det skulle ju vara så och det var väldigt roligt, men det var mindre roligt när, efter att han inte lyckats stämma den, släppte en av 32-kilor vikterna på den   

här kommer några bilder från igår

                               Det här var en riktigt kul grej och jag hoppas att vi kan göra fler sådana här saker med klassen  

 Det var allt för nu  

see ya    

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards